loading
در حال بررسی درخواست شما
HALA! امری
HALA! امری

HALA! امری

مارس 2012 وقتی آرسنال ها تا دقیقه 43، کوشیلنی، روسیچکی و فن پرسی دروازه آبیاتی به توپ بسته بودند توپچی­ها نه تنها از کامبک مطمعن بودند بلکه در ذهن خود صعود را مرور میکردند جایی که چیپ فن پرسی کاخ آرزوهای قرمزهای لندن را فرو ریخت و آرسنالی که تنها به یک گل نیاز داشت از گردونه رقابت ها کنار رفت.

 

توپچی ها بعد از به پایان رسیدن دوران پادشاهی آنری در هایبوری زیاد عادت به کامبک زدن در رقابت های اروپایی نداشتند اما حالا در دو مرحله لیگ اروپا موفق به انجام این کار شدند و این را مدیون تزریق ذهن برنده شدن اونای امری و اتمسفر ویژه امارات هستند. در امارات کسانی که روی صندلی ها حاضر هستند صرفا نقش تماشاگر را داشتند تا هوادار، گفته میشود جایگاه افراطی های پشت دروازه آنفیلد وقتی توپ به سمت دروازه برده میشود هوادارا با فوت کردن سعی در بردن توپ داخل دروازه دارند نمونه عالی که ما در بازی با رن دیدم طرفدارای آرسنالی که در جایگاه حاضر بودند موقع گرفتن توپ توسط وینگرها با دست اشاره میکردند حمله کنند چیزی که تقریبا در امارات بی سابقه بود.

بازی، طبق فوتبال سنتی آرسنال با یوروش به سمت دروازه فرانسوی های شروع شد و خیلی زود اوبامیانگی که کمتر کسی امید به درخشش در این بازی داشت توانست استرس را بر جبهه رن حاکم کند چه اتفاقی بدتر از گل خوردن در دقیقه4 اونم خونه حریف میتونه رخ بده؟

رن تیمی سخت کوش و فریبکار بود بازیکنان این تیم مدام با کشتن جریان بازی سعی داشتند انرژی ها آرسنالی ها تخلیه کنند چون به خوبی میدونستند 1 گل برای صعود کافی است اما این آرسنالی ها بودند گل دوم روی حرکت ویژه اوبامیانگ توسط نایلز به ثمر رساندند تا اونا متوجه شوند امارات جای وقت کشی نیست.

 

نایلز بعد از نمایش موفقی که مقابل رشفورد داشت در بازی با رن هم توانست به خوبی در دفاع و حمله شرکت کنند و هفته بسیار موفقی را سپری کند تنها مشکل نایلز شاید روی سانتر کردن و تصمیم گیری کند برای ادامه بازی است.

 

اتفاق ویژه بازی حتما میتونیم بگیم ماسک جدید اوبامیانگ بود که از شخصیت فیلم بلک پنتر کپی کرده بود، اوبا در بهترین فرم چند وقت اخیر توانست کامبک را برای آرسنالی ها به ارمغان بیاورد اما من آرون رمزی را نقش شوری خواهر باهوش بلک پنتر میدونیم. آرون داره کاری میکنه که آرسنالی ها فقط از خود سوال میکنند چرا؟

در شب نچندان موفق گرانیت ژاکا و از دست دادن توپ های متعدد، این باکس تو باکس آرسنال توانست در متوقف کردن خط هافبک فرانسوی ها بسیار موفق عمل کند همچنین اگر اوبامیانگ در زدن ضربات آخر قدرت لاکازت را داشت موفق به ثبت هتریک برای خود و 2 پاس گل برای رمزی میشد و این یعنی حضور در تیم منتخب هفته لیگ اروپا.

 

آرسنالی ها حالا موفق به ثبت دو کلین شیت متخلف با دو دروازه بان متفاوت شدند ولی نکته مشترک آن ها حضور کاپیتان کوشیلنی در مرکز خط دفاعی است که به روزهای پختگی خود رسیده است و امیدواریم با یک نظم دفاعی عالی از سن پائولو با سربلندی خارج شوند.

 

میلاد بهرام

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع :
بازدید: ۳,۲۵۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰