loading
در حال بررسی درخواست شما
شایعات جدید نقل و انتقالاتی آرسنال!
شایعات جدید نقل و انتقالاتی آرسنال!

شایعات جدید نقل و انتقالاتی آرسنال!

گابریل مارتینلی از تیم ساوپائولو جدیدترین بازیکن لینک شده به آرسنال است.مدیر برنامه های این مهاجم برزیلی خبر از علاقه‌ی ۲۵ تیم از جمله بارسلونا برای به خدمت گرفتن وی داده است.
۹ باشگاه برزیلی و ۱۸ باشگاه اروپایی سعی میکنند تا وی را جذب کنند هرچند که مدیر برنامه‌ ی مارتینلی در تلاش است تا او را مستقیما به اروپا بفرسد و آرسنال که در تابستان رو‌ به رو به دنبال تقویت تیم خود است از بهترین گزینه‌ها است.

از داغ ترین خبر های امروز شایعه‌ی خروج احتمالی کستاس مانولاس از رم است. او مدت ها است که هدف نقل و انتقالاتی منچستر یونایند و آرسنال است.در قرار داد وی بندی وجود دارد که او می تواند در صورت ناکامی رم در گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا از این تیم جدا شود و رم بحران زده فعلا در جایگاه پنجم سری آ در فاصله ی ۴ امتیازی از میلان است و سرمربی خود را به تازگی تغییر داده است. کولیبالی از تیم ناپولی هدف اول شیاطین سرخ در تابستان برای تقویت خط دفاع است بنابراین آرسنال میتواند از این فرصت استفاده کرده و مانولاس را با مبلغ حدود ۳۰ میلیون به خدمت بگیرد.


سولی مارچ وینگر ۲۴ ساله‌ی باشگاه برایتون نیز دیگر بازیکنی است که به آرسنال لینک شده است. او بازیکنی کلیدی برای برایتون در این فصل بوده است و آرسنال معتقد است تا او میتواند جایگاهی ثابت در ترکیب داشته باشید. توانایی او در بازی در سمت چپ باعث  شگفتی مسئولان باشگاه شده است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : خبرگزاری‌‎ها
بازدید: ۲,۶۷۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰