loading
در حال بررسی درخواست شما
لیختشتاینر:من نیاز دارم تا مرتب بازی کنم!
لیختشتاینر:من نیاز دارم تا مرتب بازی کنم!

لیختشتاینر:من نیاز دارم تا مرتب بازی کنم!

استفان لیختشتاینر در تابستان امسال به صورت آزاد و با قراردادی یک ساله به آرسنال آمد و تبدیل به اولین خرید اونای امری در امارات شد.به علت مصدومیت هکتور بلرین ،او نقش مهمی در ترکیب آرسنال داشت اما نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد. وی در ماه گذشته در هیچ مسابقه ای در ترکیب آرسنال قرار نگرفته است. او از وضعیت فعلی و بازی کردن به عنوان ذخیره راضی است اما گزینه هایش در آخر فصل را ارزیابی خواهد کرد.


"من ۳۵ سال دارم و نیاز به ریکاوری بیشتری دارم.من از بازی نکردن به صورت فیکس عصبانی نمیشوم و البته من شرایط بدنی خوبی دارم. من دوران خوبی دارم و آرام هستم و از آن لذت میبرم . آرسنال یکی از بهترین باشگاه ها است وبازی کردن در آن  همیشه چالشی بزرگ است. من به باشگاهی جدید در کشوری جدید آمدم و با مردم و فرهنگ و زبان و همچنین تکنیک های جدید آشنا شدم."

او درباره ی نزدیک شدن به پایان قراردادش گفت: "این نیاز‌ به زمان دارد.این که من در ۳۵ سالگی در باشگاهی بزرگ بازی میکنم گویای همه چیز است. ما صحبت هایی داشتیم اما دو طرف باید راضی باشند. من در آرسنال خوشحالم اما میخواهم که مرتبا در باشگاهی که در مسابقات اروپایی است بازی کنم. بازی نکردن در سال اول مشکل بزرگی نیست اما اگر سرمربی جایی برای من در برنامه ی سال آینده اش نداشته باشد من باید نگران شوم!"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱/۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Goal.com
بازدید: ۸۹۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰