loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه با امری، در حالی که 10 بازی آخر را در امارات را برده
مصاحبه با امری، در حالی که 10 بازی آخر را در امارات را برده

مصاحبه با امری، در حالی که ۱۰ بازی آخر را در امارات را برده

حالا امری ۱۰ بازی پیاپی است که در بازی‌های خانگی موفق به کسب پیروزی شده است و بعد از این بازی هم در جمع خبرنگاران حاضر شد و به پرسش‌های آنها پاسخ داد.

متن کامل کنفرانس مطبوعاتی او را در ادامه بخوانید.

در مورد بازی...
عصر بخیر. ممنونم. چالش امروز ما کسب یک پیروزی دیگر بود و بردن چند بازی متوالی کار آسانی نیست. ما اما اینجا در حضور هوادارانمان جو بسیار خوبی را تجربه کردیم و از ثبات کافی برخوردار بودیم. هر بازی اطلاعات بسیاری به ما درمورد سیستم و بازیکنان می‌دهد. امروز عملکرد خوبی به نمایش گذاشتیم و در ادامه کار هم به تمام بازیکنان احتیاج خواهیم داشت. یک مثال برای من همین است که به میخیتاریان برای ده دقیقه پایانی نیاز داشتیم و اثرگذاری او خیلی خوب بود، همچنین عملکرد محمد الننی و اوبا که از نیمکت به بازی آمدند. ما می‌خواهیم به همین شکل تیممان را بسازیم، با احساس و روحیه خوب و در ادامه هم اعتمادبه‌نفس مناسب و  کسب پیروزی. هدفمان بسیار روشن است. کار دشواری خواهیم داشت اما بعد از دو شکستی که در ابتدای فصل مقابل منچسترسیتی و چلسی متحمل شدیم، قدم به قدم به پیسرفتمان در جدول لیگ ادامه دادیم. ما پیشرفت کردیم و حالا در رتبه سوم قرار داریم. اما می‌دانیم که کار دشواری پیش رویمان قرار گرفته است زیرا با حریفان بزرگی ديدار خواهیم کرد و کار سختی خواهد بود.

حضور در رتبه سوم برایتان چه اهمیتی دارد؟
می‌دانم که کار دشواری پیش رویمان داریم اما فکرم را مشغول این موضوع نمی‌کنم. هدف ما کسب موفقیت است اما هدف اصلی من ایجاد جو مناسب برای هوادارانمان است و فکر می‌کنم آرام آرام درحال حرکت به این سو هستیم، ایجاد ذهنیت مناسب میان هواداران و بازیکنان. فکر می‌کنم داریم این موضوع را نشان می‌دهیم. ما در بازی‌های انجام دادیم آب انسجام کافی برخوردار نبودیم و موقعیت‌های زیادی را به حریف می‌دادیم، اما برای مثال در چند بازی گذشته بدون اینکه گل‌های زیادی بخوریم درحال کسب پیروزی هستیم. قدم بزرگی در این مسیری برداشتیم و در نتیجه جایگاه مناسبی هم پیدا کردیم. اما بازی بعدی در روز یکشنبه مقابل اورتون چالش بزرگی برایمان خواهد بود زیرا خارج از خانه خواهد بود. باید همه را متقاعد کنیم که در خارج از خانه هم باثبات هستیم. بازی روز یکشنبه و بازی‌های دیگر دشوار خواهند بود بنابراین باید باثبات باشیم. باید همین عملکرد را از خود به نمایش بگذاریم.

پنج هفته پیش ده امتیاز از تاتنهام کمتر داشتید...
ما بازی‌های کلیدی‌ای را مقابل منچستریونایتد، تاتنهام و چلسی پشت سر گذاشتیم و فرصت کسب پیروزی را پیدا کردیم. البته مقابل تاتنهام مساوی کردیم اما توانستیم در بازی‌های دیگر برنده باشیم و به آنها نزدیکتر شویم و حالا نتیجه به این ترتیب است. امروز هم باثبات بودیم و عملکرد مناسبی داشتیم. با روحیه مناسب موفق به کسب پیروزی شدیم. برد امروز برایم خیلی مهم بود که اعتمادبه‌نفس مناسب را پیدا و جايگاهمان را در جدول تثبیت کنیم. اما می‌دانم که یکشنبه چالش بزرگ و بسیار خوبی است زیرا هر بازی در ل برتر بازی دشواری است.

پشت سر گذاشتن تاتنهام...
خواسته‌هایمان خواسته‌های بزرگی هستند، چه انفرادی و چه گروهی، و می‌خواهم در لحظات سخت و آسان درکنار همدیگر باشیم. فوتبال می‌تواند طی یک بازی تغییر کند و همینطور در بازی بعدی. باید قوی باشیم، ذهنیت مناسبی را داشته باشیم و به همدیگر کمک کنیم. بعد از آن باید آرام باشیم و حالا که در جایگاه سوم قرار داریم، برای تثبیت این جایگاه باید بازی‌های زیاد و دشواری را پشت سر بگذاریم و امتیازات بسیاری جمع کنیم.

مصدومیت‌های پیش از بازی...
جمعه اخبار خوبی از سوی ژاکا به دستمان نرسید، زیرا مصدومیت کوچکی داشت که اجازه نمی‌داد امروز به میدان برود. اوبامیانگ هم با مدت دو روز مشکلاتی داشت که بازی کردنش را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌داد. اما او در نیما دوم به میدان آمد و در سی دقیقه‌ای که بازی کرد عملکرد خوبی از خود برجای گذاشت. امروز کوشیلنی هم قرار بود در ترکیب قرار داشته باشد اما پیش از بازی به ما گفت که درد زیادی دارد و آماده حضور در میدان نیست. اما واکنش مناسبی از سوی دیگر بازیکنان تیم شاهد بودیم زیرا بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم. می‌دانم که بازی‌های زیادی پیش‌رو داریم. یکشنبه آینده و بازی مقابل ناپولی بسیار دشوار هستند و باید به برخی بازیکنان شانس حضور در ترکیب را بدهیم و در دقایق مختلف سیستم‌ها و تاکتیک‌های مختلف را امتحان کنیم. به تمام بازیکنان احتیاج داریم.

درمورد رمزی و علت جدایی او...
همه چیز مشخص است. دیگر نیازی به صحبت من وجود ندارد. مهم‌ترین مورد این است که او خوشحال است و برای کمک کردن به ما تلاش می‌کند. او در هر بازی عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد و از او راضی هستم. می‌خواهم که با همین روحیه ادامه بدهیم، چه بصورت فردی چه تیمی، و برای تمام بازیکنان. فقط می‌توانم به آرون بگویم: همینطور به کمک کردن به ما ادامه بده زیرا این فصل باید کار مهمی را انجام دهیم. او می‌تواند نقش اول این حرکت باشد.

درمورد مصدومیت رمزی...
یک گرفتگی است و فکر نمی‌کنم چیز خاصی باشد و امیدوارم که برای روز یکشنبه آماده باشد.

جایگزینی رمزی...
از نظر من، تمرکز ما برروی حال است. حالا، یکشنبه و بازی مقابل ناپولی تا بتوانیم به آنچه که می‌خواهیم دست پیدا کنیم. نمی‌خواهم صحبت زیادی درمورد آینده بکنم زیرا آینده برای م همین بازی بعدی است. باشگاه به کار خود ادامه می‌دهد تا به عنوان یک تیم و یک باشگاه پیشرفت کنیم. فکر می‌کنم در همین روند قرار داریم. بعد از آن، مساله بازیکنان تیم هستند که می‌خواهم تمرکزم روی آنها باشد و تمرکز آنها هم تنها برروی رقابت در لیگ برتر و لیگ اروپا.

حالا دست بالا را دارید...
وقتی در جدول آخر بودیم، روحیه مثبتی داشتم. کار دشواری بود. حالا هم همین روحیه را دارم. از آن زمان وضعیت خیلی بهتری داریم، اما باید امتیازات زیادی جمع کنیم و تمرکزم روی بازی بعدی است. چالش ما بازی‌های خارج از خانه است زیرا باید از هفت بازی باقی مانده پنج بازی خارج از خانه انجام دهیم. چالش دیگر حفظ ثباتمان در بازی‌های خانگی است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱/۱۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۶۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰