loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال برای آرسنال، برای فوتبال!
آرسنال برای آرسنال، برای فوتبال!

آرسنال برای آرسنال، برای فوتبال!


آرسن ونگر، مرد فرانسوی توپچی ها، پیروزی آرسنال در رقابت برای نگه داشتن سسک را اتفاقی خوب برای کل جهان فوتبال می داند؛ اتفاقی که برای او چیزی بیش از نبرد برای یک بازیکن بوده و در حقیقت نبرد عقایدش به سرانجام رسیده است، هرچند برای یک سال!

پس از بیانیه ی کاپیتان و منتفی شدن کامل حضور سسک در تابستان امسال در پیراهن آبی و اناری، رئیس در مصاحبه ی خود در این باره گفت:« این برای فوتبال بسیار پراهمیت است که بازیکنان از تیم هایشان خارج نشوند. این که هر کسی نیاید و بگوید"ما او را می خواهیم و شما بروید" بنابراین این مهم است که سیاست پیگیری شده توسط ما در چند سال اخیر سازندگی بوده است. و من فکر می کنم برای کل فوتبال بسیار مهم خواهد بود که آرسنال موفق شود و تنها راه برای موفقیت در فوتبال این نباشد که با مقدار زیادی پول وارد آن شوید.»

او ادامه داد:« موقعیتی که برای سسک رخ داد مانند یک آگهی است، شما برای یک نقل و انتقال در فوتبال نیاز به توافقی سه جانبه دارید، به همین سادگی. ما هیچ گاه در موقعیتی نبودیم که راضی به رفتن سسک باشیم.
احساس می کنیم که انرژی و کار زیادی برای ساختن تیمی جوان به خرج داده ایم؛ حالا می خواهیم که آن ها در باشگاه بمانند و نشان دهند که سیاست ما درست و کارآمد است. او قسمتی از نقشه ی ماست.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۵/۱۶
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۶۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰