loading
در حال بررسی درخواست شما
امری پیش از بازی با اورتون روبرو خبرنگاران نشست
امری پیش از بازی با اورتون روبرو خبرنگاران نشست

امری پیش از بازی با اورتون روبرو خبرنگاران نشست

اونای امری روز جمعه در جمع خبرنگاران حاضر شد تا درمورد این مقطع حساس از لیگ برتر صحبت کند. از او سوال‌هایی پیرامون وضعیت مسوت اوزیل و دیدار مقابل اورتون پرسیده شد.

متن کامل این کنفراس مطبوعاتی را در ادامه بخوانید:

اخبار تیم...
عصر بخیر. ما منتظر تمرین فردا هستیم زیرا برخی بازیکنان از جمله ژاکا و کوشیلنی امروز با ما تمرین نکردند. آنها بصورت انفرادی با فیزیوتراپ تیم کار می‌کنند. آرون رمزی امروز به روند عادی تمرینات بازگشت و بقیه بازیکنان هم وضعیت خوبی دارند.

تاثیر عملکرد خارج از خانه بر روی شانس کسب سهمیه...
ما بازی به بازی فکر می‌کنیم و می‌دانیم که پنج بازی از هفت بازیمان در خارج از خانه خواهند. این چالش بزرگی برای ماست و می‌خواهیم در خانه حریف نیز عملکرد امارات را به نمایش بگذاریم. بسیار مصمم هستیم اما این را هم می‌دانیم که مسیر دشوار و طولانی‌ای تا آخرین بازی فصل پیش‌روی ماست. ما درمورد هر بازی فکر می‌کنیم و درمورد بازی بعدی و نحوه کسب پیروزی اطلاعات جمع‌آوری می‌کنیم. سه امتیاز هر بازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، مانند بازی روز یکشنبه مقابل اورتون. می‌دانیم که دیگر رقبای ما امتیازات بسیاری جمع می‌کنند.

درمورد تفاوت کیفیت در بازی‌های خانگی و خارج از خانه...
در طول دوران حرفه‌ای که داشته‌ام احساسم مشابه بوده است. فقط هم برای من اینطور نبوده است. همه تیم‌ها امتیازات بیشتری در خانه نسبت به خارج از خانه کسب می‌کنند. با این تفاسیر، آیا موفق می‌شویم عملکرد خود را حفظ کنیم و نتیجه دلخواه را در خانه رقبا کسب کنیم؟ چالش اصلی همینجاست. در آخرین بازی‌های خارج از خانه مقابل هادرزفیلد و تاتنهام عملکرد و نتایج خوبی برجای گذاشتیم و منسجم بودیم. باید احساس کنیم که درحال پیشرفت هستیم و در خانه هم موفق هستیم. می‌خواهیم در خارج از خانه هم همینطور باشیم اما می‌دانیم که رقبا در خانه خود قدرتمندتر هستند. اورتون در آخرین بازی‌های خانگی مقابل چلسی پیروز شد و با لیورپول تساوی کرد.

وضعیت مسوت اوزیل...
او عملکرد خیلی خوبی دارد و نمایش بسیار خوبی داشت، او به ما کمک می‌کند. خیلی از او راضی هستم. فکر می‌کنم جو مناسبی در تیم حاکم است، همه بازیکنان روحیه خوبی دارند و با کیفیت و رفتار مناسبشان به تیم کمک می‌کنند. این همان روحیه‌ای است که می‌خواهم، و آن‌ها هم انجامش می‌دهند، و مسوت هم همینطور است.

یکشنبه الکساندر لاکازت را از ابتدا به میدان می‌فرستید؟
هر بازی متفاوت است و در هر بازی ممکن است با سه، چهار یا پنج مدافع به میدان برویم. همه این‌ها بستگی به کیفیت بازیکنانمان دارد. ما به تمام بازیکنان نیاز داریم، تمام مهاجمین، چه لاکازت چه اوبامیانگ، و گاها می‌توانند با هم در زمین باشند و وقتی هم که یکی از آنها روی نیمکت باشند بسته به شرایط تاکتیکی تیم آنها را به میدان می‌فرستیم. مهمتر از هرچیزی داشتن تعهد از سوی بازیکنان است تا بدانند در هر لحظه باید چکار کنند و چگونه به تیم کمک کنند.


درمورد صحبت‌های دنی رز درمورد نژادپرستی؛ آیا تیم‌ها درصورت نیاز باید موضوع را به بیرون از زمین هم انتقال دهند؟ رویکرد شما چیست؟
من موافقم این موضوع هستم. به نظرم باید در این موارد متحد شویم و مسئولیت‌پذیر باشیم. موافقم که باید علیه نژادپرستی متحد شویم و جلوی بروز این پدیده را در استاديوم‌ها بگیریم.

روند تیم و اهمیت دیدار مقابل اورتون...
من بسیار واقع‌بین هستم. ما موقعیت بسیار خوبی داریم. البته این وضعیت وابسته به سه امتیاز بازی روز یکشنبه است، اما درحال حاضر هر بازی از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر پیروز شویم به رتبه سوم می‌رویم. اگر پیروز نشویم به این جایگاه نمی‌رویم. اما فوتبال یعنی لذت بردن از لحظات، آماده بودن، تلاش کردن، بازی کردن. بستگی دارد که عملکردمان در زمین بهینه باشد. اگر در نود دقیقه چنین باشد و منسجم بمانیم، فکر می‌کنم که سه امتیاز بازی را کسب می‌کنیم. اما مسیر طولانی‌ای پیش‌روی ماست و باید مثبت فکر کنیم، و درعین‌حال واقع‌بینانه برخورد کنیم و واقعیت این است که یکشنبه چالش بزرگی پیش‌روی ماست و فرصت بزرگی در اختیار داریم. به روند خود ادامه می‌دهیم و یکشنبه قدم اول است. فکر می‌کنم تمام بازیکنان برای این بازی تمرکز فوق‌العاده‌ای دارند.

خوشحالی درصورت کسب پیروزی...
از هر بازی و درکنار هواداران بودن لذت می‌برم و برای بازی‌هایی مانند رویارویی روز یکشنبه مقابل اورتون خودمان را آماده می‌کنیم. تمام جلسات تمرینی برای من اهمیت دارند و هرروز با لبخند از خواب بیدار می‌شود و به این فکر می‌کنم که فرصت مناسبی برای من به‌جهت فعالیت درمورد چیزی که موردعلاقه‌ام است یعنی فوتبال، وجود دارد. من اینجا کنار همه تیم هستم و پیروزی مرا از شکست خوشحال‌تر می‌کند. از فوتبال لذت می‌برم.

جایگاه این فصل آرسنال همانی است که می‌خواستید...
بله. فکر می‌کنم وضعیت مناسبی داریم، اما هر بازی اطلاعاتی به ما می‌دهد که چطور می‌توانیم با روند خود ادامه دهیم و یکشنبه هم همینطور خواهد بود.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱/۱۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۶۸۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰