loading
در حال بررسی درخواست شما
اخبار روز از شایعات نقل و انتقالاتی آرسنال!
اخبار روز از شایعات نقل و انتقالاتی آرسنال!

اخبار روز از شایعات نقل و انتقالاتی آرسنال!

آرسنال همچنان به دنبال به خدمت گرفتن نیکولاس تاگلیافیکو است. با جلب شدن توجه اتلتیکو مادرید به الکس تلس، دفاع تیم پورتو حالا احتمال انتقال وی به آرسنال قوت گرفته است.

توپچی‌ها هنوز به دنبال پرشیچ هستند. آرسنال در زمستان گذشته نتواست مبلغ دلخواه اینتر را برای پرشیج بپردازد و حالا باید برای جذب  وینگر کروات اینتر با تاتنهام نیز رقابت کند. اینتر می خواهد با فروش پرشیچ در فاصله ی دو سال مانده به پایان قراردادش بودجه ی لازمش را تامین کند و فضای خالی برای جذب بازیکنان جدید بدست بیاورد.

آنتونیو والنسیا دیگر هدف امری است که امسال قراردادش با شیاطین سرخ به پایان می رسد و هنوز قراردادش را تمدید نکرده است بنابراین در انتهای فصل از منچستر به صورت رایگان جدا می شود. اما بعضی خبرگزاری ها از علاقه ی او به پیوستن به هم تیمی سابق خود یعنی وین رونی در لیگ MSL آمریکا می دهند.

آرسنال همچنان در تلاش است تا انکوکو را بخدمت بگیرد. این تلاش از ژانویه آغاز شده و در تابستان ادامه پیدا میکند. رِن فرانسه ، نزدیک بودن به این بازیکن را رد کرده است. انکوکو علاقه‌ای به تمدید قرارداد با پاریس ندارد. پاریس هم سعی دارد او را به پول تبدیل کند تا بصورت FreeAgent از تیم جدا نشود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱/۲۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : خبرگزاری‌‎ها
بازدید: ۱,۹۶۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰