loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه امری و لاکازت پیش از بازی با ناپولی
مصاحبه امری و لاکازت پیش از بازی با ناپولی

مصاحبه امری و لاکازت پیش از بازی با ناپولی

اونای امری به همراه مهاجم فرانسوی خود در کنفرانس مطبوعاتی چهارشنبه پیش از دور رفت دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل ناپولی در جمع خبرنگاران حاضر شد و به پرسش‌های مختلف آن‌ها پاسخ داد.

این دو درمورد مسائل مختلفی از جمله کیفیت رقیب، وضعیت مسوت اوزیل و اوبامیانگ و مواردی دیگر صحبت کردند؛ متن کامل کنفرانس مطبوعاتی امری و الکساندر لاکازت را در ادامه بخوانید.

اخبار تیم...
امری: عصر بخیر. فردا ارزیابی نهایی را انجام خواهیم داد. وضعیت گرانیت و لورن رو به بهبودی است و امروز درکنار ما هستند، اما ترجیح می‌دهم تا فردا برای تصمیم‌گیری صبر کنم.

درمورد وضعیت لوکاس توریرا...
امری: برای من و همه ما، اولین قدم در دسترس بودن بازیکنان است و در ادامه هم تصمیمات بعدی را خواهیم گرفت. لحظات حساسی را در لیگ برتر و لیگ اروپا پیش‌روی خود می‌بینیم. برخی بازیکنان مصدوم خواهند بود، برخی محروم، اما درحال حاضر برای داشتن عملکردی مناسب در بازی فردا می‌توانیم میان آنها انتخاب کنیم.

درمورد نیمکت‌نشینی اوبامیانگ در دو بازی گذشته...
امری: بله اما دلیل اصلی نیمکت‌نشینی او مشکلات اندکی بود که داشت و برای بیماری‌اش هم آنتی‌بیوتیک مصرف کرده بود. این دلیل اصلی قرار نگرفتنش در ترکیبی اصلی در دو بازی قبل است. برای فردا وضعیت بهتری دارد و می‌تواند از ابتدا یا در ادامه کار به میدان برود.

درمورد وضعیت روحی مسوت اوزیل...
امری: تمرکز ما بر روی بازی و حفظ اعتمادبه‌نفسمان است، تا عملکرد مناسبی داشته باشیم و متحد بمانیم. می‌خواهیم در زمان وقوع نتایج بد آرامشمان را حفظ کنیم زیرا در روند خود قرار گرفته‌ایم. چند ماه پیش، در چنین موقعیتی مثل حالا بودیم، اما درحال حاضر در روند مناسبی قرار داریم. در لیگ اروپا و همچینن لیگ برتر هر بازی سخت‌تر می‌شود و ما هم به هدفمان نزدیکتر می‌شویم، اما می‌دانیم که کار دشواری خواهیم داشت. مهمترین چیز برای ما اتحاد و داشتن تمرکز است. سوال شما فاقد چنین ایده‌ای است.

حذف شدن از مراحل نیمه‌نهایی فاکتور مهمی برای این فصل به شمار می‌رود...
الکساندر لاکازت: فصل پیش در آستانه فینال قرار داشتیم و امسال هم می‌خواهیم به کار خود ادامه دهیم. باید در این بازی عالی باشیم.

درمورد اختلاف کیفیت عملکرد در خانه و خارج از خانه...
لاکازت: می‌دانیم که در خانه نسبت به خارج از خانه بهتر هستیم، بنابراین فردا اهمیت زیادی برایمان دارد. همچنین می‌توانیم نتیجه خارج از خانه خوبی هم کسب کنیم، بنابراین هر دو بازی برای ما از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

بازی در کنار اوبامیانگ...
لاکازت: بله، اوبا بازیکن خوبی است. ما کنار هم خوب بازی می‌کنیم اما دلم می‌خواهد با تمام هم تیمی هایم بازی کنم، نه فقط با اوبا یا یک بازیکن خاص دیگر.

درمورد کیفیت ناپولی...
فکر می‌کنم شانس ما پنجاه پنجاه است. ناپولی هم مثل ما تاریخ بزرگی دارد. آنها در جدول سری آ بعد از یوونتوس در رتبه دوم هستند و با تیم‌های مهم ديگر فاصله قابل توجهی دارند. آنها از لیگ قهرمانان حذف شدند اما در گروه بسیار قدرتمندی با حضور لیورپول. در این گروه بسیار قدرتمند ظاهر شدند و کار دشواری مقابلشان خواهیم داشت اما اعتمادبه‌نفس مناسبی داریم. باید در طول این دو بازی بسیار آماده و منسجم باشیم، و با احترام به مصاف آنها برویم. همچنین می‌خواهیم به خود اعتماد و ایمان داشته باشیم. می‌خواهیم به سختی تلاش کنیم و آماده شویم و رقابت کنیم.

هردو شما و کارلو آنچلوتی موفقیت‌های اروپایی بسیاری دارید...
امری: من برای تمام مربیان احترام ویژه‌ای قائل هستم. کارلو آنچلوتی مربی طراز اولی است. او در تمامی رقابت‌ها و کشورها تجربه دارد. دوران مربی‌گری او فوق‌العاده است. چالش من روز به روز و سال به سال است. تنها کاری که در گذشته انجام داده‌ام کسی تجزیه بوده است. باید آینده جدیدی بسازم، همینطور یک حال تازه، و یک یک دوران حرفه‌ای جدید و مناسب برای آرسنال. این بازی در سطح بالایی برگزار می‌شود و همان سطحی که ما انتظار داریم. آزمون بسیار بزرگی برای ما در این مرحله خواهد بود. می‌خواهیم در مقابل بهترین تیم‌ها به میدان برویم و ناپولی هم یکی از همان تیم‌هاست، با بهترین بازیکنان و یک سرمربی باتجربه.

در لیگ اروپا تنها یک گل در خانه دریافت کرده‌اید...
امری: باید در هر بازی منسجم باشیم. هر بازی اطلاعات فراوانی را در اختیار ما قرار می‌دهد. بالانس تدافعی و تهاجمی ما رو به بهبود است اما در حال حاضر کافی نیست. فردا قرار است به همراه هوادارانمان در خانه به میدان برویم و باید پیروز شویم. هدف اصلی ما کسب پیروزی است، اما نمی‌خواهیم اجازه موقعیت سازی را هم به آنها بدهیم. این مهم است. می‌دانیم که آنها بازیکنان خیلی خوبی دارند و در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند. در بازی‌های آخرشان اندکی دچار مشکل شده‌اند اما فردا بهترین عملکردشان را به نمایش می‌گذارند. مطمئنم. باید در نود دقیقه خیلی منسجم باشیم. می‌خواهیم بدون دریافت گل پیروز شویم اما می‌دانیم که ممکن است دروازه‌مان باز شود. دو بازی انجام خواهیم داد، نود دقیقه در خانه و نود دقیقه خارج از خانه، و خود را برای وقت اضافه و ضربات پنالتی هم آماده کرده‌ایم. فردا بازی بسیار خوبی خواهد شد و همینطور بازی خارج از خانه، زیرا هر دو تیم بازیکنان خیلی خوبی دارند.

احتمال کسب سهیمه لیگ قهرمانان بدون قهرمانی در لیگ اروپا...
لاکازت: یکشنبه بد بازی کردیم، همه تیم. فرامین سرمربی را اجرا نکردیم اما همچنان اعتمادبه‌نفس داریم. می‌دانیم که همچنان در رقابت برای کسب سهمیه در لیگ برتر هستیم، اما می‌خواهیم برنده جام باشیم و مصمم هستیم.

درمورد اینکه اوزیل کتش را پرتاب کرد...
لاکازت: او حتی زمانی که می‌داند نباید اینکار را انجام دهد رهبر تیم است. وقتی به دلایلی ناراحت می‌شوید، کارهایی که نباید را انجام می‌دهید. این مربوط به اوست اما امروز همه چیز خوب است.

به نظرت بقیه بازیکنان باید در امر گلزنی بیشتر سهیم شوند؟
نه. اگر گل‌های زیادی بزنیم، بخاطر این است که هم تیم‌هایمان ما را در موقعیت مناسب گلزنی قرار می‌دهند. اگر آنها توپ‌های مناسبی برای ما فراهم کنند، راضی هستم

کجای کار مقابل اورتون می‌لنگید؟
لاکازت: اول اینکه در خانه حمایت هواداران را داریم، بنابراین اعتمادبه‌نفس بیشتری خواهیم داشت. گاهی اوقات می‌خواهیم کاری کنیم اما بعضی روزها آنطور که مد نظرمان است پیش نمی‌رود. همین.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱/۲۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ اروپا
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۷۳۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰