loading
در حال بررسی درخواست شما
فعلا نیمی از راه را آمده‌ایم...
فعلا نیمی از راه را آمده‌ایم...

فعلا نیمی از راه را آمده‌ایم...

اونای امری بابت کسب پیروزی ۲-۰ مقابل ناپولی در دور رفت دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا در پنجشنبه شب بسیار خوشنود بود. اونای امری بعد از شکست دادن ناپولی در مقابل خبرنگاران قرار گرفت. متن کامل کنفرانس مطبوعاتی او را می‌توانید در ادامه مطلب بخوانید.

چقدر خوشحالید؟
عصر بخیر. پنجاه درصد، زیرا می‌دانیم که دور رفت اهمیت بسیاری برایمان دارد و توانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم و احساس خوبی نسبت به هواداران و این رقابت‌ها داریم. فکر می‌کنم استحقاق این نتیجه را داشتیم. دو نیمه کاملا متفاوت را پشت سر گذاشتیم زیرا در نیمه اول به خوبی توپ را کنترل کردیم و با جای گیری مناسبی بازیکنانمان به محوطه آنها هجوم آوردیم و موفق به زدن دو گل و ایجاد موقعیت‌های بسیاری شدیم. ما اجازه خلق موقعیت‌های زیادی را به آنها ندادیم و فقط همان موقعیت نیمه اول بود. نیمه دوم برای ما متفاوت بود زیرا آنها کنترل توپ را در اختیار گرفتند و مالکیت بیشتری نسبت به ما داشتند، اما انتقال توپ‌های ما بسیار خوب صورت گرفت. در نیمه دوم گل نزدیم اما سه موقعیت خیلی خوب ایجاد کردیم. به نظرم نتیجه خوبی است اما می‌دانیم که کار سختی در بازی بعدی پیش‌رویمان است زیرا عموما عملکرد مناسبی در بازی‌های خانگی داشته‌ایم. آنها از گزینه‌های مختلف تهاجمی خود برای کامبک زدن مقابل ما استفاده خواهند کرد. چالش فعلی ما برای بازی خارج از خانه هفته آینده حفظ انسجام و روند فعلی‌مان است.

عملکرد نیمه اول اعتمادبه‌نفس کافی برای هفته آینده را به بازیکنان داد...
بله، این موضوع برای ما مهم است، نتیجه بازی و فضای مناسب اینجا. احساسمان نسبت به هواداران هم همینطور. روحیه‌مان اندکی بعد از شکست آخر افت کرده بود اما می‌دانستیم که باید به کارمان ادامه دهیم زیرا دور رفت برایمان اهمیت بسیاری داشت، اما باید این را هم بدانیم که می‌بایست احترام ویژه‌ای به آنها در بازی خارج از خانه قائل شویم.

از نیامدن گل سوم ناخشنود هستید؟
به نظرم نتیجه عادلانه‌ای است. آنها هم دو موقعیت ایجاد کردند اما موفق به گلزنی نشدند. شاید می‌توانستیم گل سوم را هم بزنیم اما فکر می‌کنم با همین نتیجه هم می‌توان خوشحال بود. دو هیچ و سه هیچ نتایج خوبی هستند، اما خارج از خانه بازی بسیار دشوار را انجام خواهیم داد زیرا آنها در استادیوم خانگی خود هستند و با حمایت هواداران انسجام بیشتری خواهند داشت و یک گام از لحاظ تهاجمی و بهینه بودن حملاتشان جلوتر خواهند بود. چالش و موفقیت ما ثبت عملکرد مناسب در خارج از خانه است.

مقابل چنین تیم تهاجمی‌ای در خارج از خانه چه خواهید کرد؟
برای این بازی آماده شده و برنامه‌ریزی خواهیم کرد زیرا انسجام مناسبی داریم و ایده‌مان تغییر نکرده است. این نتیجه اندکی ما را از آنها جلو انداخت اما هدف ما این است که در خارج از خانه هم پیروز شویم. می‌خواهیم برای این هدف خودمان را آماده کنیم، اما با کمال احترام برای رقیبمان زیرا آنها در خانه بسیار قدرتمند هستند. هفته آینده بیشتر از امروز دفاع ما را به چالش خواهند کشید.

وضعیت صعود را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
پنجاه پنجاه است. نتیجه امروز نظرم درمورد این قرعه را تغییر نمی‌دهد. نتیجه خوبی کسب کردیم که دست بالا را با ما داد وقتی قرار است که خارج از خانه بازی کنیم شانس هردو تیم پنجاه پنجاه خواهد بود.

چقدر از فرم رمزی تحت تاثیر قرار گرفته‌اید؟
عملکرد او درحال حاضر نشان دهنده این است که او خواهان انجام کاری بزرگ با ماست، زیرا به نظرم ارزش زیادی برای آرسنال قائل است. وقتی کنار هوادارانمان باشیم او با تمام توانش بازی می‌کند، نه تنها بصورت فردی بلکه بصورت تیمی.

دلتان برای او تنگ خواهد شد؟
می‌خواهم با حضور او از لحظه لذت ببرم. می‌خواهم با هم کاری بزرگ انجام دهیم. تمرکز او بسیار بالاست، و تنها به آرسنال فکر می‌کند.

خوشحال بعد از گل توریرا...
نمی‌دانم.

درمورد فرم خانگی ما...
هر بازی به شکلی دشوار است. ما اینجا پیروز می‌شویم زیرا در حضور هواداران احساس قدرت و اعتمادبه‌نفس به ما دست می‌دهد، و بازیکنان با تمام وجود بازی می‌کنند. خارج از خانه در مقابل تیم‌ها می‌جنگیم و آنها هم در اینجا مقابل ما چنین احساسی دارند. برای مثال بازی دوشنبه مقابل واتفورد بازی دشواری است زیرا آنها تیم خیلی خوبی هستند که در خانه یا حضور هوادارانشان قدرت بیشتری دارند. هفته آینده در ناپل هم چنین خواهند بود و حریف متفاوتی از امروز خواهیم دید. باید منسجم بوده و از لحاظ ذهنی آماده باشیم تا کاری که در خانه انجام دادیم را آنجا هم انجام دهیم. گاهی اوقات که در لحظه توپ را در دست داریم، و فضا در اختیار ماست، باید از این فضا برای حمله کردن استفاده کنیم. گاهی اوقات در خارج از خانه اندکی احتیاط می‌کنیم، و سرعتی که در خانه داریم را از دست می‌دهیم. این چالش ماست که در این فصل موفق شویم. نیاز داریم که مانند خانه منسجم باشیم، شاید به شکلی متفاوت، با ایده‌ها، بازیکنان و سیستم متفاوت اما باید همان ذهنیت را در خارج از خانه ام پیاده کنیم.

نظر آنچلوتی درمورد خستگی بازیکنان آرسنال که در بازی برگشت به سود ناپولی خواهد بود...
به نظرم مشکلی نداریم. با احساس خستگی بازی را تمام کردیم زیرا بازیکنان ما خیلی تلاش کردند. ترجیح می‌دهم چنین چیزی اتفاق بیفتد تا اینکه بازیکنان بعد از پایان همچنان توان ادامه بازی را داشته باشند. من و بازیکنان این را می‌دانیم که نیاز داریم تمام بازیکنان آماده باشند و به تیم کمک کنند. دوشنبه مطمئنم که قرار است با بازیکنان متفاوتی به میدان برویم اما همچنان به دنبال چنین عملکردی هستیم. شاید برخی بازیکنان بعد از عملکرد امروز از نظر فیزیکی نیاز به چیزی متفاوت داشته باشند. هفته آینده در ناپل هم چنین خواهد بود. اول می‌خواهیم برای دوشنبه آماده شویم و همچنین بازیکنان خود را بعد از امروز بازیابی کنند زیرا بازی‌های زیادی را پیش‌روی خود می‌بینیم. از همه بازیکنان خواهان تعهد، رویکرد و عملکرد مناسب هستیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱/۲۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ اروپا
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۰۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰