loading
در حال بررسی درخواست شما
23 ميليون براي رينا !!!
23 ميليون براي رينا !!!

۲۳ ميليون براي رينا !!!

زمان نقل و انتقالات تابستاني در حال اتمام است و آرسنال همچنان نتوانسته گزينه اي مناسب براي بر طرف كردن مشكلش در درون دروازه پيدا كند . شايعات بسياري درباره شوارتزر ، استكلنبرگ و ماركتي و ... بود و حال خبر گزاري سان طي خبري از پيشنهاد عجيب 23 ميليوني آرسنال براي دروازه بان اسپانيايي ليورپول خبر ميدهد .

اگر اين خبر درست باشد پس مشخص است كه ونگر ميخواهد با يك پيشنهاد 23 ميليوني كار را يكسره كند و مشكل تيمش در درون دروازه را بر طرف كند زيرا او ميداند جداسازي يكي از اركان اصلي ليورپول از آنفيلد به سادگي انجام نميپذيرد مگر آنكه مسئولين ليورپول كه اتفاقا از نظر مالي نيز مشكلاتي را دارند وسوسه شوند و به اين انتقال تن دهند  .

رينا 5 سال پيش با 6 ميليون به ليورپول پيوست و در ماه آپريل يك قرار داد 5 ساله ديگر با باشگاه به امضا رساند .

ونگر كه به نظر نااميد از دروازبانان كنوني خودش بعد از اشتباهات بس زمين گير كننده آنها در فصل گذشته ميرسد حال ميخواهد تا با اين پيشنهاد سنگين مسئولين ليورپول را كه قبلا عنوان كرده بودند به هيچ عنوان ستاره اي را از دست نميدهند مجاب كند تا دروازبان خودشان را به آرسنال بدهند زيرا اين انتقال نه تنها مبلغ بالايي را به ليورپول تزريق ميكند بلكه برگ برنده اي در دستان ونگر ميگزارد تا چند سال ناكامي را پايان دهد و اين فصل عنواني را براي توپچي ها به ارمغان بيآورد .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۵/۱۶
به قلم کنعان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : thesun
بازدید: ۱,۰۸۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰