loading
در حال بررسی درخواست شما
لوکاس را تعویض کردم چون جو برضد او بود
لوکاس را تعویض کردم چون جو برضد او بود

لوکاس را تعویض کردم چون جو برضد او بود

 
سؤالاتی درمورد کارت قرمز تروی دینی، فرم خوب برند لنو و تاکتیک‌های آرسنال در نیمه دوم از امری پرسیده شدند.
 
متن کامل کنفرانس مطبوعاتی را در ادامه بخوانید:
 
کارت قرمز...
عصر بخیر. من صحنه را ندیدم. تصمیم‌گیری را به داور واگذار می‌کنم. واضح است که این تصمیم به نفع ما بود زیرا با یک بازیکن بیشتر بازی را ادامه دادیم و کار برای آنها سخت‌تر شد. اما گل و کارت قرمز در نیمه اول موجب برتری ما شدند. توانستیم کنترل بیشتری روی بازی داشته باشیم اما نتوانستیم هرآنچه که می‌خواستیم را در زمین پیاده کنیم. اما می‌توانیم از نتیجه بدست آمده خوشحال باشیم زیرا بازی ‌کردن در اینجا بسیار دشوار است.
 
دینی چه چیزی به شما گفت؟
نمی‌دانم. اهمیتی ندارد. واقعا به حرفش توجهی نکردم و فقط جوابش را دادم تا بگویم اطلاعی ندارم.
 
درمورد تغییرات تاکتیکی در طول بازی...
اول از همه تصمیم گرفتم لوکاس توریرا را تعویض کنم زیرا بعد از کارت قرمز جو بازی علیه تو شده بود و بین دو نیمه هم پزشک تیم به من گفت که او درد کوچکی از پنجشنبه احساس می‌کند و بهتر بود که تعویضش کنم. ما با همان سیستم ١-٣-٢-۴ بازی کردیم و آرون رمزی برای بازی‌سازی اندکی به ژاکا نزدیک‌تر شد و مسوت هم خط میانی و اوبامیانگ را به یکدیگر متصل می‌کرد. آنطور که می‌خواستیم موفق به کنترل بازی نشدیم. اول می‌خواستم با دفاع سه نفره به میدان برویم تا در بازی‌سازی گزینه‌های بیشتری داشته باشیم و بازیکنان بیشتری در مرکز داشته باشیم، مثلا متیو به‌عنوان زوجی برای ژاکا، برای کمک به آرون و مسوت و تقویت استحکام خط میانی. اما کنترل بازی به صورت دلخواه ما اتفاق نیفتاد و به همین خاطر یک ١-٣-٢-۴ با حضور اینزلی ایجاد شد. با تمام این‌ها در نیمه دوم می‌توانستیم از طریق پاس‌های عمقی و بازی مستقیم به گل برسیم و در این زمینه خیلی خوب عمل کردیم اما مهمترین موضوع زدن گل دوم بود تا بتوانیم کنترل بازی را در دست بگیریم.
 
تمام بازیکنان وضعیت مناسبی دارند؟
بله. در آخر دکتر به من گفت که مشکلی وجود ندارد. در نیمه اول مصدومیت کوچکی برای لوکاس توریرا ایجاد شد اما فکر می‌کنم موضوع خاصی نیست و به بازی روز پنجشنبه می‌رسد. امروز یک بازی فوق‌العاده فیزیکی را پشت سر گذاشتیم اما به نظرم رویکرد مناسبی داشتیم و فرصت ادامه این روند و حفظ موقعیتمان را در جدول داریم.
 
مشکل لوکاس چیست؟
همان مصدومیت پنجشنبه گذشته است، اندکی درد دارد اما برای پنجشنبه آماده خواهد بود.
 
از کسب پیروزی در این بازی فیزیکی خوشنود هستید؟
بله، سه امتیاز امروز مهم‌ترین موضوع برای ما بود اما ما عملکرد خوبی داشتیم و منسجم بودیم و دربرابر توپ‌های بلند و پاس‌های عمقی آنها مقاومت خوبی داشتیم. آنها در این زمینه بسیار قدرتمند هستند. می‌خواهم با توپ عملکرد بهتری داشته باشیم و در زمان مالکیت توپ کنترل بیشتری روی آن داشته باشیم، خصوصا زمانی که یک بازیکن بیشتر از حریف در اختیار داریم. ما در این زمینه موفق نبودیم، اما در برخی حملات موقعیت مناسبی برای گلزنی ایجاد کردیم اما موفق به گلزنی نشدیم. در دقایق پایانی باید دفاع می‌کردیم و در زمان ارسال توپ‌های مستقیم از سمت آنها و توپ‌های برگشتی تمرکز خود را حفظ می‌کردیم.
 
 
درمورد خاوی گارسیا...
او کار بسیار بزرگی را در اینجا انجام می‌دهد و به آنها تبریک می‌گویم، که توانستند به فینال جام حذفی برسند. می‌دانیم که پیروزی مقابل آنها بسیار مهم بود و البته دشوار، و به نشان دادند که قدرتمند و جنگنده هستند.
 
پیشرفت لنو...
بله، او وافعا با اعتمادبه‌نفس کار می‌کند و کمک زیادی به تیم می‌کند. به‌نظرم برند با حضور چک بسیار پیشرفت کرده است و ما هم در دو رقابت از آنها استفاده می‌کنیم، لیگ برتر برای لنو و لیگ اروپا برای چک. هردو کمک فراوانی به ما می‌کنند.
 
کارل جنکینسون برای حضور ر ترکیب اصلی باید چه کاری انجام دهد؟
او خیلی خوب تمرین می‌کند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱/۲۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۶۵۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰