loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال به نیمه‌نهایی رفت...
آرسنال به نیمه‌نهایی رفت...

آرسنال به نیمه‌نهایی رفت...

آرسنال در بازی رفت ، در لندن موفق شده بود تا با نتیجه 2-0 ناپولی را شکست دهد. اما طوری که از ناپولی در بازی‌های خانگی این تیم صحبت میشد کمی شرایط نگران کننده بود. خصوصا که آرسنال در امتیازگیری خارج از خانه بسیار ضعیف عمل کرده است. بازی در حالی آغاز شد که طبقه اول استادیوم تقریبا خالی بود!!!! توپچی‌ها در نیمه اول رمزی را به دلیل مصدومیت از دست داند و میخیتاریان به جای او به میدان آمد. آرسنال در همان نیمه با ضربه ایستگاهی فوق‌العاده چشم نواز لاکازت موفق شد تا نتیجه را 1-0 کند. در نیمه دوم ناپولی حدود 25 دقیقه خیلی تلاش کرد که گل بزند اما موفق نشد.


آبی‌های ناپولی دوبار هم بصورت آفساید دروازه آرسنال را گشودند اما موضوع آنقدر واضح بود که به VAR کشیده نشد. آرسنال هم با ایوبی یک تیردروازه بصورت آفساید زد.  پیتر چک هم یک کارت زرد به دلیل اتلاف وقت دریافت کرد. در این بازی عملا اوبامیانگ کار ویژه‌ای انجام نداد اما تمام مدت در زمین ماند.
آرسنال در نهایت با نتیجه 1-0 این بازی را برد و در مجموع دو بازی 3-0 برنده شد و به نیمه نهایی لیگ اروپا رفت، جایی که والنسیا رقیب آرسنال خواهد بود.


کوشیلنی و لاکازت در مصاحبه بعد از بازی با BtSport مصاحبه کردند.
کوشیلنی در این مصاحبه گفت: ناپولی از لیگ قهرمانان آمده بود و میدانستیم با تیم خوبی رودر رو شده‌ایم. اما این نکته مهم را در نظر داشتیم که کلین‌شیت در خانه میتواند کمک بزرگی به ما بکند. ما برای پیروزی آمده بودیم و گلی که لاکازت زد این خواست ما را عملی کرد. موفق شدیم گل نخوریم که این هم باعث افزایش روحیه است. ما فردا به لیگ برتر بازمیگردیم چون هر بازی در پیش رو، برای ما حکم فینال را دارد.

لاکازت هم با اشاره به ضربه آزادی که به گل تبدیل کرده بود گفت: این نوع ضربه ایستگاهی را در تمریناتم داشته‌ام.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱/۳۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ اروپا
منبع : کانون رسمی هواداران آرسنال
بازدید: ۱,۰۸۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰