loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه امری بعد از شکست ناپولی
مصاحبه امری بعد از شکست ناپولی

مصاحبه امری بعد از شکست ناپولی

اونای امری بعد از کسب پیروزی ١-٠ در ایتالیا به رسانه‌ها اعلام کرد که به عملکرد عالی تیمش افتخار می‌کند. ضربه آزاد چشم‌نواز الکساندر لاکازت به عنوان سومین گل تیم در این مرحله از مسابقات ما را به نیمه‌نهایی جام هدایت کرد، جایی که باید با والنسیا رودررو شویم. گلچینی از مهم‌ترین صحبت‌های امری در این کنفرانس مطبوعاتی را در ادامه بخوانید:
 
 
 
این بهترین عملکرد فصل آرسنال بود؟
نمی‌دانم آیا بهترین بود یا نه اما خوب بود. بعد از پیروزی مقابل واتفورد، که بازی دشواری بود، تکرار پیروزی مقابل ناپولی و ثبت کلین شیت آن را مقابل چنین تیم بزرگی حس خوبی دارد. به نظرم مهم‌ترین چیز این است که به مسیرمان ادامه دهیم و ثابت قدم باشیم، زیرا هدف اصلی ما پیشرفت است.
 
 
هوادارانی که به ایتالیا سفر کردند...
همینطور می‌خواهم از هوادارانمان تشکر کنم. ١١٠٠ نفر اینجا درکنار ما بودند و فضای لذت‌بخشی را برایمان فراهم کردند. تیم هم برای آنها شخصیت بزرگی را به نمایش گذاشت.
 
 
کنترل جو سنگین ورزشگاه...
بله، به بازیکنان و کاری که انجام دادیم می‌بالم. زیرا اینجا نشان دادند که می‌توانند مقابل بازیکنان بزرگ به میدان بروند با ایده‌هایمان شخصیت مناسبی از خود نشان دهند. شاید می‌خواستیم توپ و میدان را بیشتر در اختیار بگیریم اما همه چیز آنطور که می‌خواستیم پیش نرفتند. اما مالکیت ما در نیمه اول بسیار خوب بود و به خوبی پرس کردیم و اجازه کارهای ترکیبی را به آنها ندادیم. ما خیلی پرس کردیم و بارها در محوطه جریمه بودیم و فرصت‌های گلزنی زیادی را ایجاد کردیم. هدف ما گلزنی بود و بعد از آن حفظ سازماندهی در طول نود دقیقه.
 
 
 
عملکرد مناسب تیم‌های انگلیسی در اروپا...
من در طول دوران کاری‌ام لحظات مختلفی را تجربه کرده‌ام. گاهی اوقات تیم‌های انگلیسی یا اسپانیایی یا آلمانی موفقند، و حالا لحظه خوبی برای تیم‌های انگلیسی در اروپا به‌حساب می‌آید. ما مقابل تیم دوم ایتالیا بازی کردیم که بازیکنان خیلی خوبی دارد و کارهای ترکیبی بسیار خوبی انجام می‌دهند و مقابل لیورپول عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و با تفاضل گل از لیگ قهرمانان حذف شدند. این نتیجه مناسبی در مجموع دو بازی بود و ما بخاطر احترامی که به آنها قائل بودیم موفق به کسب این پیروزی شدیم. این احترام موجب عملکردی جدی از سوی ما در طول دو بازی شد. اما ناپولی نیم بزرگی در اروپاست، خیلی بزرگ.
 
 
آمار امری در لیگ اروپا...
من در رقابت‌های لیگ اروپا رشد زیادی کردم، و فکر می‌کنم درصورت عدم حضور در لیگ قهرمانان فرصت مناسبی به ما می‌دهد. شانسی برای انجام کارهای بزرگ است زیرا شانس حضور در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل بعدی را به ما می‌دهد. در لیگ داخلی تیم‌های زیادی برای کسب سهیمه رقابت می‌کنند و لیگ اروپا درحال حاضر برای من و تیم اهمیت بسیاری دارد. امروز ناپولی درکنار هوادارانش به ما نشان داد که به دنبال انجام کار بزرگی هستند، و ما موفق به کسب پیروزی شدیم چرا که تلاش بسیاری انجام دادیم.
 
پیروزی پیاپی مقابل ناپولی...
فکر می‌کنم استحقاق کسب پیروزی را در دو بازی مقابل آنها داشتیم، چه امروز چه در خانه، زیرا احترام زیادی برایشان قائل بودیم. با پرس کردن برای مهار بازیکنانشان و برنامه‌های تاکتیکی آنها تلاش زیادی کردیم و موفق بودیم. پرس زیادی اعمال کردیم و به‌خوبی دفاع کردیم. در این بازی به سختی تلاش کردیم.
 
تغییرات در ترکیب مقابل بازی با کریستال پالاس...
 
انجام تغییرات در ترکیب اهمیت بسیاری برایمان دارد زیرا بعضی از بازیکنان مصدوم شده‌اند و بعد از بازی امروز نیاز به بازیکنانی با انرژی بالا داریم. یکشنبه بازی دشواری پیش‌رویمان است و باید بدون سوکراتیس به کارمان ادامه بدهیم زیرا درحال سپری کردن محرومیتش است. چند نفر از بازیکنانی که امروز به میدان رفتند شاید برای یکشنبه در ترکیب اصلی نباشند. ما بازی‌های زیادی در مقابل داریم و باید به خوبی آماده شویم. حالا استراحت اهمیت زیادی دارد و با بازيکنانی که بازی نکردند تمرین خواهیم کرد. در ادامه برای بازی یکشنبه آماده می‌شویم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱/۳۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ اروپا
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۳۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰