loading
در حال بررسی درخواست شما
باهم میبریم و با هم میبازیم...
باهم میبریم و با هم میبازیم...

باهم میبریم و با هم میبازیم...

بعد از این شکست سنگین امری در جمع خبرنگاران حاضر شد تا درمورد عملکرد تیم و شب ناامیدکننده برند لنو صحبت کند.

متن کامل کنفرانس مطبوعاتی را در ادامه بخوانید:

ایراد کجای کار بود؟
عصر بخیر. اول از همه عملکرد رقیب. ما بازی را با کنترل توپ و کنترل میدان به کمک جایگیری شروع کردیم. در دقایق ابتدایی آنها این اجازه را به ما دادند اما نیاز داشتیم که برای ایجاد موقعیت به محوطه جریمه آنها نزدیک شویم اما آنها در آن‌جا خیلی خوب دفاع می‌کردند. آنها با آرامش بازی کرده و در انتقال توپ و استفاده از فرصت‌هایشان عالی بودند. برنامه خیلی مناسبی داشتند و در این زمینه بی‌نقص بودند زیرا در اولین ضدحمله توانستند روی ضربه ایستگاهی به گل برسند. بازی از این لحاظ مهم بود که تیم‌ها برای کسب پیروزی چگونه خود را آماده کنند و فکر می‌کنم ما بازی را به بیست دقیقه بعد از گل اول باختیم. نتوانستیم در این دقایق آرامش خود را حفظ کنیم و به بازی برگردیم و ایجاد موقعیت کنیم. گل دوم هم روی ضربه ایستگاهی بود و کار ما را تمام کرد اما بین دو نیمه در رختکن در این مورد صحبت کردیم که اول از همه باید برنامه‌ریزی‌ خود را بازیابی کنیم ذهنیتمان را تغییر دهیم. ایده اولمان گل زدن بود و بعد از آن ادامه برنامه‌هایمان در دقایق بعدی. نیمه دوم متفاوت بود اما برای کسب امتیاز کافی نبود. درکل احساس تأسف می‌کنیم، اما باید به فصل امیدوار باشیم و حالا کسب سهیمه در دست خودمان نیست زیرا امروز را با شکست پشت سر گذاشتیم، اما باید به بهترین نحو ممکن برای یکشنبه مقابل لستر آماده شویم. درصورت کسب پیروزی بازهم کار دشواری خواهیم داشت اما فعلا تنها گزینه ما بازی روز یکشنبه است.

بازیکنان آرامش خود را از دست داده بودند...
این را به‌عنوان از دست دادن آرامش تلقی نمی‌کنم. وقتی گل خوردیم باید سریع خود به بازیابی کرده و جایگیری مناسبی انجام می‌دادیم. اما آنها با قدرت بازی را ادامه دادند و  در دفاع و انتقال توپ و ضربات ایستگاهی موفق بودند. شاید نباید در همان بیست دقیقه به‌سرعت به سراغ جبران نتیجه می‌رفتیم زیرا با این کار شانس اجرای برنامه‌هایشان را به آنها دادیم. همه چیز به انتقال توپ و ضربات ایستگاهی ختم شد. فکر می‌کنم نیمه دوم زمان مناسبی برای بازیابی تفکراتمان بود اما بعد از دریافت سه گل دیگر فرصت کافی برای جبران نتیجه را نداشتیم. اما با تمام این موارد باید خود را برای روز یکشنبه آماده کنیم و حالا که شانس حضور در رتبه سوم و سپس چهارم را از دست دادیم کارمان سخت‌تر شده است. کار دشواری است اما می‌توانیم به احتمالات دل ببندیم.

در نیمه اول یک شوت هم به سمت چارچوب نداشتید...
آخر آنها یک تیم خوب با ساختاری مناسب هستند. از لحاظ دفاعی بسیار قوی هستند و فصل خیلی خوبی با پشت سر گذاشته‌اند زیرا بازیکنان خوبی هم در اختیار دارند. ما در نیمه اول در یک سوم هجومی ناموفق عمل کردیم. تلاش کردیم اما شانس گلزنی بدست نیاوردیم. یکی از دلایلش عملکرد دفاعی آنها بود. باید با حوصله بیشتری بازی می‌کردیم اما می‌دانیم که کار آسانی نیست، و باید به آنها و موقعیت‌هایشان احترام می‌گذاشتیم و برای نود دقیقه آرامش خود را حفظ می‌کردیم ایده‌هایمان را برای کسب نتیجه پیاده‌سازی می‌کردیم. آنها واقعا بهتر از ما بودند و برنامه‌هایشان را بهتر از ما اجرا کردند و موفق شدند که شکستمان بدهند.

برند لنو...
نمی‌خواهم انفرادی درمورد بازیکنان صحبت کنم. به نظرم باید کنار هم کارمان را ادامه دهیم و انفرادی به بازیکنان نپردازیم یا فقط به دفاع و حمله نگاه نکنیم. باید برای بازیابی اعتمادبه‌نفسمان چاره‌ای بیندیشیم. در دو بازی آخر با شکست مواجه شدیم اما سه بازی بعدیمان در لیگ برتر است و باید احتمالات را در نظر داشته باشیم.

سرزنش ...
وقتی میبریم، با هم میبریم و وقتی میبازیم هم با هم میبازیم. ما تا امروز حضور در 4تیم بالا را در دستان خود داشتیم اما امروز آن‌را به تیم‌های دیگر و نتایج آنها سپردیم.باید برای شنبه برنامه ریزی کنیم و آماده باشیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۲/۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۱۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰