loading
در حال بررسی درخواست شما
اتمام لیگ در جمع چهار تیم بسیار دشوار شد
اتمام لیگ در جمع چهار تیم بسیار دشوار شد

اتمام لیگ در جمع چهار تیم بسیار دشوار شد

یکشنبه با شکست ٣-٠ مقابل لستر به بدترین شکل ممکن جایگاه خود در لیگ را از دست دادیم و همانند دو بازی گذشته مقابل ولورهمتون و کریستال پالاس سه بار دروازه‌مان را باز شده دیدیم.

سرمربی برای حضورمان در استادیوم کینگ پاور برنامه‌ داشت اما همه چیز بعد از اخراج اینزلی میتلند نایلز فروپاشید.
اونای امری در این مورد گفت: "برنامه این بود که در فاز تدافعی و تهاجمی پرقدرت ظاهر شویم، از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و به دفاع چهار نفره آنها فشار بیاوریم.

"بازی را خوب آغاز کردیم، با جای گیری مناسب کنترل آن را در دست گرفتیم و از نظر دفاعی مشکل آنچنانی نداشتیم. آنها مالکیت را در اختیار داشتند اما ما عملکرد مناسبی در زمین داشتیم و می‌خواستیم در طول نود دقیقه بهتر شویم و با ذهنیتی مناسب کار کنیم.

"کارت زرد دوم مشکلات زیادی را در زمینه اجرای برنامه‌هایمان به شکلی بهینه ایجاد کرد. اجرای ایده‌هایمان با یک بازیکن کمتر نسبت به حریف کار دشواری بود. این کارت قرمز چیزهای زیادی را تغییر داد.

"بازیکنان خیلی خوب بازی کردند و به آنها افتخار می‌کنم. با یک بازیکن کمتر، به برنامه خود ادامه دادیم و تلاش کردیم کنار هم بوده و از لحاظ تدافعی و تهاجمی موفق عمل کنیم. گل اول روند بازی را تغییر داد. وقتی با یک بازیکن کمتر در زمین بهتر بازی می‌کردیم، آنها در یک ضد حمله گل دوم را زدند و بازی را تمام کردند."

حالا شانس اصلی کسب سهمیه سال آینده لیگ قهرمانان وابسته به قهرمانی در لیگ اروپاست، و حالا تمام توجهات به دور رفت مرحله نیمه‌نهایی مقابل والنسیا معطوف است.

امری ادامه داد: "حالا تمرکزمان بر روی بازی با والنسیا در لیگ اروپاست. عطش بسیاری نسبت به این رقابت داریم. نیمه‌نهایی است و بازی دشواری خواهد بود. بعد از آن یکشنبه مقابل برایتون بازی خواهیم کرد و به پیروزی در آن بازی نیاز داریم.

"از ابتدای فصل می‌دانستیم که کار دشواری پیش‌رویمان است و حالا هم همینطور فکر می‌کنیم.

"اعتمادبه‌نفسمان ممکن است کاسته شود یا افزایش پیدا کند. اما مهم‌ترین موضوع این است که بتوانیم ذهنمان را برای مسیرمان آماده کنیم. حالا باید تمرکزمان روی نیمه‌نهایی باشد و به بهترین نحو ممکن برای این بازی‌ آماده شویم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۲/۱۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۴۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰