loading
در حال بررسی درخواست شما
سوکراتیس : برای لیگ قهرمانان آماده میشویم
سوکراتیس : برای لیگ قهرمانان آماده میشویم

سوکراتیس : برای لیگ قهرمانان آماده میشویم

آرسنال در لیگ برتر با سه شکست، نتوانست از موقعیت پیش آمده در لیگ استفاده کند و راه را برای لیگ قهرمانان فصل بعدی باز کند، اما نتایج ضعیف رقبا هم باعث شد تا از گردونه این رقابت هم خارج نشود.
از سویی قهرمانی در لیگ اروپا راهی دیگر برای شاگران امری خواهد بود تا به لیگ قهرمانان سال آینده برسند.
 
سوکراتیس که تابستان 2018 به آرسنال آمده است در مورد شرایط کنونی گفت: در حال حاضر فقط به فکر بازی در لیگ قهرمانان اروپا هستم. حالا که میتوانیم به فینال لیگ اروپا برویم چرا در آنجا قهرمان نشویم ؟!
وقتی به اینجا آمدم، هدف بازی در لیگ قهرمانان اروپا بود نه بازی در لیگ اروپا. در حال حاضر همه بشدت تلاش میکنیم و با دیدن بازی‌های رقبا به فکر آنالیز آنها هستیم تا بتوانیم درست‌تر به نتیجه دلخواه خود برسیم.
 
سوکراتیس در مورد وضعیت روحی و نتایج پیشین آرسنال گفت: وقتی در تیمی مانند آرسنال بازی میکنید و سه بازی را شکست خورده‌اید، انتقاداتی را میشنوید و باید خود را تقویت کنید و آن مشکلات را برطرف نمایید. ما در اینجا یک خانواده بزرگ هستیم و کاملا به اهداف خود متمرکز هستیم
 
او ادامه داد: یک هفته (در یک بازی) کوشیلنی اشتباه میکند، یا من اشتباهی دارم و یا موستافی و مونرئال ... ما ربات نیستیم، انسان هستیم و گاهی اشتباه میکنیم. ما در هر بازی سعی میکنیم بهتر و بهتر باشیم و تمام توان خود را در هر بازی میگذاریم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۲/۱۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : SkySports
بازدید: ۱,۹۰۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰