loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت های امری پیش از بازی با برنلی
صحبت های امری پیش از بازی با برنلی

صحبت های امری پیش از بازی با برنلی

درباره ی فینالیست شدن در اروپا...
"ما از بازی لذت بردیم و حالا خوشحال هستیم که در فینال هستیم.ما می خواهیم که کار مهمی در اروپا انجام دهیم و توانایی آنرا داریم.جو بازی فوق العاده بود و حالا یک پله ی دیگر مانده است که بازی برابر چلسی است.

درباره ی اهمیت صعود به لیگ قهرمانان...
ما اینجا هستیم تا در لیگ بالا برویم و به لیگ قهرمانان صعود کنیم.ما می توانستیم چهارم یا سوم باشیم اما حالا باید در اروپا قهرمان شویم تا به لیگ قهرمانان برویم . هدف ما برای فصل بعد این است و باید در این راه آرام و صبور باشیم.

درباره وضعیت تیم در لیگ...
ما فصل را با دو شکست شروع کردیم ولی بعد پیشرفت کردیم.در مقطعی نیز ششم بودیم.اشتباهات ما باعث گل خوردن ما شد و در دو بازی آخر در خانه نتیجه نگرفتیم.اما در بازی های خارج از خانه باید پیشرفت کنیم هرچند که در بعضی زمینه ها این اتفاق افتاده است اما باید امتیازات بیشتری بگیریم تا در چهار تیم برتر باشیم.

به دنبال ثبات بودن تیم...
ما پیشرفت کرده ایم و در بسیاری از بازی های خارج از خانه هم با ثبات و خوب بازی کردیم و بردیم و یا مساوی کردیم. ما ناپولی و والنسیا را بردیم و عملکرد خوبی داشتیم.به طور کلی پیشرفت داشته ایم هرچند تیم های دیگر مثل سیتی و لیورپول و چلسی بهتر بودند اما باید راهمان را ادامه دهیم و این کار را تکرار کنیم.

روابط اوبا و لاکا...
ما از عملکرد آنها خوشحال هستیم.چه در حمله و چه دفاع. روحیه تیم ما هم هجومی و هم دفاعی است و باید بالانس داشته باشیم.بعضی روز ها آنها عالی هستند.بعضی روز ها هم دفاع ما عالی عمل‌ می کند یا در بازی سازی خوب هستیم.اما باید در دفاع قوی تر باشیم.


اهمیت پیروزی در آخرین بازی...
ما برای جایگاه پنجم با منچستر یونایتد می‌جنگیم و می دانیم که چالشی سخت داریم و حریف خوبی داریم که فصل خوبی داشتند.تعدادی از بازیکنان خسته اند زیرا دیروز و دیر به اینجا رسیدیم اما با بازیکنانی که که تشنه ی بازی کردن هستند بازی می کنیم و می جنگیم.

درباره ی تغییرات ترکیب...
ما جلسه تمرینی را لغو کردیم زیرا استراحت مهم است اما بازیکنانی که آماده باشند بازی می کنند.

درباره ی برنلی...
ما بازی آنها با چلسی را که مساوی کردند دیدیم و می دانیم کار سختی داریم و باید روی ضربات ایستگاهی کار کنیم و روی توپ های بلند کار کنیم.

درباره ی تاثیر حضورش در فصل اول...
پیش از بازی با والنسیا از من پرسیده میشد اگر شکست بخورید چه می شود اما‌ من مثبت فکر می کنم. ما میخواهیم قهرمان اروپا شویم و به لیگ قهرمانان برویم و برای آن به سختی تلاش می کنیم.من به بازیکنان افتخار می کنم زیرا دو بازی را کامبک زدیم و صعود کردیم.ما با روحیه جلو می رویم و سعی می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.بعضی لحظه ها سخت بودند اما‌ ما با هم از آنها عبور کردیم و با اینکه در جدول در جمع چهار تیم برتر نیستیم اما نزدیک هستیم و فکر می کنم که این فصل عالی نبود ولی خوب بود.

درباره ی قهرمان لیگ...
هردو تیم بالای جدول با تاکتیک های گوناگون و بسیار خوب بازی می کنند و بازیکنان آنها عملکرد خوبی دارند و هردو شایسته ی قهرمانی اند.ما می خواهیم تا به آنها نزدیک باشیم اما فعلا آنها قوی تر هستند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۲/۲۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۷۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰