loading
در حال بررسی درخواست شما
آخرین مصاحبه امری در لیگ برتر 2018-19
آخرین مصاحبه امری در لیگ برتر 2018-19

آخرین مصاحبه امری در لیگ برتر ۲۰۱۸-۱۹

از او درمورد لیگ اروپا، کفش طلای اوبامیانگ و مواردی از این دست پرسیده شد. متن کامل کنفرانس مطبوعاتی امری را در ادامه بخوانید:

عملکرد تیم و کفش طلای اوبامیانگ...
عصر بخیر. بله، به هفتادمین امتیازمان رسیدیم اما برای حضور در جمع چهار تیم کافی نبود، اما به پیشرفتمان ادامه می‌دهیم و روی ثباتمان کار می‌کنیم. نمی‌توانیم از عملکرد امروز و کل فصل صد در صد خوشحال باشیم اما بازیکنان تلاش زیادی کردند تا فرآیند پیشرفتمان منجر به حضورمان در جمع چهار تیم شود. فاصله زیادی با لیورپول و سیتی داریم، اما به چلسی و تاتنهام نزدیکتر هستیم. ایده ما همین است که به روند خود ادامه دهیم. از لحاظ فردی می‌توانیم اهداف را مشخص کنیم. بردن کفش طلا برای اوبامیانگ اتفاق خوبی است. هر بازیکنی برای کمک به تیم تلاش کرده و برای برای کمک به یکدیگر از ظرفیتشان استفاده می‌کنند. اوبامیانگ در کنار لاکازت جزو مهاجمین ما هستند، همینطور انکتیا که امکان پیشرفت در کنار ما برایش وجود دارد. می‌توانیم از عملکردش شگفت‌زده شویم.

میخیتاریان و احتمال حضورش در فینال لیگ اروپا...
یک مشکل سیاسی است و دقیقا نمی‌دانم راه‌حلش چیست. اما می‌خواهیم میخیتاریان را در ترکیب داشته باشیم. امروز خیلی خوب کار کرد و ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد که او را در ترکیب داشته باشیم. نمی‌دانم با یک مشکل سیاسی که می‌توان کرد.

برگزاری فینال در باکو...
دلیل این تصميمات جهت بازی کردن در یک جای مشخص را نمی‌دانم. من یک سوپرکاپ را مقابل بارسلونا در گرجستان انجام دادم، یعنی سه سال پیش در تفلیس. آن مرتبه هم همینطور بود، دو تیم اسپانیایی برای برگزاری سوپرکاپ به تفلیس سفر می‌کردند و این موضوع برای هواداران مشکل‌ساز می‌شود. زیرا ما دو تیم انگلیسی هستیم و می‌توانیم هواداران بسیاری را همراه خود داشته باشیم. سه سال پیش با سویا فینال مقابل لیورپول را در سوئیس برگزار کردیم و ورزشگاه پر از هواداران ما و لیورپول بود. فوق‌العاده بود. اما دلیلش را نمی‌دانم که چرا تصمیم گرفتند که در آنجا بازی کنیم. حالا قرار است ۶٠٠٠ هوادار از ما و ۶٠٠٠ هوادار از چلسی حضور داشته باشند درحالی‌که ورزشگاه ظرفیت ٧٠٠٠٠ نفری دارد. فکر می‌کنم ورزشگاه پر شود، اما نه به وسیله هوادارن ما و چلسی.

شرایط میخیتاریان به چه صورت است؟
واقعا نمی‌دانم چه مشکلی میان دو کشور وجود دارد اما ما هرکاری از دستمان بربیاید را انجام می‌دهیم تا میخیتاریان در آنجا حضور داشته باشد. مشکل در چارچوب ورزش نیست و کاری از دست من ساخته نیست. نمی‌دانم راه حلش کجاست.

نمایش جو ویلوک...
ما باید از جوانان استفاده کنیم. آرون رمزی در سن پایین بازی با در اینجا شروع کرد و تمام بازیکنان می‌توانند فرصتی بدست آورند و با استفاده از این فرصت‌ها پیشرفت کنند. مثلا امروز ویلوک و انکتیا به ترتیب ۶٠ و ٣٠ دقیقه بازی کردند و به ما کمک زیادی کردند. مسئولیت ما این است که به آن‌ها فرصت بدهیم و بهترین عملکردشان را ببینیم. جوانان گذشته و حال آرسنال نیاز دارند که در هر جلسه تمرینی کنار ما باشند و به ما نشان دهند که ظرفیت بازی در دیدارها را دارند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۲/۲۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۷۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰