loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت های اوبامیانگ پس از بازی
صحبت های اوبامیانگ پس از بازی

صحبت های اوبامیانگ پس از بازی

درباره ی از دست رفتن شانس هتریک...
بله درست است. موقعیت های خوبی داشتم اما بعضی وقت ها نمی شود.من باید بیشتر در این موقعیت ها تمرکز کنم اما‌ خوشحالم که پیروز شدیم و این جایزه را با دو نفر دیگر که دوستشان دارم تقسیم میکنم.


درباره ی اینکه بازیکنان می دانستند که او برای کفش طلا رقابت می کند...
بله آنها می دانستند اما‌ من چیزی به آنها نگفتم زیرا نمی خواستم تمرکز‌ آنها روی من باشد.من بازیکن تیم هستم و این فقط به گلزنی نیست.اما من گل زدم و بسیار خوشحالم و از هم تیمی هایم تشکر میکنم.

زدن ۳۰ گل در تمام رقابت ها...
من بسیار خوشحال هستم.فصل سختی بود اما شانس گل زنی داشتم.زیرا تیم ما عالی بازی کرد هرچند که چند ماه آخر بهترین عملکرد را در لیگ نداشتیم اما در کل فصل خوبی بود.

درباره ی انکتیا...
بسیار برای او خوش حال هستم. او همیشه به سختی تلاش می کند.این برای باشگاه بسیار خوب است که بازیکنان جوان به تیم اصلی بیایند و گل زنی کنند.

درباره ی درخشش مهاجمان آفریقایی در این فصل...
این بسیار با ارزش است. من به این افتخار میکنم و این جایزه را همراه دو دوست دارم. مانه و صلاح.این آفریقا را به همه نشان میدهد و من به این افتخار میکنم و از هم تیمی هایم ممنون هستم. من فصل های خوبی در آلمان داشتم اما این فصل بسیار سخت بود.شاید بهترین نبودم ولی تمام تلاشم را کردم تا در چهارتیم برتر باشیم و جام بگیریم.بهترین فصلم نبود ولی عالی بود. کمی طول کشید تا به اینجا عادت کنم.۶ ماه سال گذشته داشتم و حالا هم خوشحالم که تمام فصل در اینجا بودم. در انگلیس باید از نظر فیزیکی بسیار آماده باشید.این سخت ترین تغییر اینجاست که به آن عادت کرده ام و امیدوارم فصل بعد پیشرفت کنم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۲/۲۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۶۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰