loading
در حال بررسی درخواست شما
 2 سال از قراردادم با آرسنال باقی مانده اما تنها تصمیم گیرنده نیستم
 2 سال از قراردادم با آرسنال باقی مانده اما تنها تصمیم گیرنده نیستم

۲ سال از قراردادم با آرسنال باقی مانده اما تنها تصمیم گیرنده نیستم

مسوت اوزیل می‌گوید که و وقتی امری او را در ترکیب اصلی آرسنال قرار نمی‌دهد، او همیشه تلاش و تمرین بیشتر می‌کند تا قدرتمندتر بازگردد، با وجود اینکه اوزیل ۳۰ ساله با گرفتن حقوق هفتگی ۳۵۰ هزار پوند، با اختلاف زیاد بیشترین حقوق را از آرسنال دریافت می‌کند، اما امری در این فصل در بازی‌های متعددی از او استفاده نکرد، ترکیب فرم، آمادگی بدنی و تاکتیک تیمی عواملی بود که باعث شد اوزیل در این فصل کمتر بازی کند و حتی اخباری مبنی بر خروج او از آرسنال شنیده شد، با این حال اوزیل هرگونه علاقه‌اش برای خروج از باشگاه در تابستان را رد کرد و تاکید کرد که او خوشحال است که می‌تواند بخشی از آرسنال در آینده باشد.
 
او در گفتگو با دازن آلمان در مورد آینده خود گفت: "دو سال از قرارداد من با آرسنال باقی مانده است، اما من تنها تصمیم گیرنده در این زمینه نیستم، باید صبر کرد و دید، اما به هر حال من از اینکه در آرسنال هستم واقعا خوشحال هستم، وقتی که اونای امری با من صحبت می‌کند و به من می‌گوید که در ترکیب حضور ندارم و بازی نخواهم کرد، من باید این تصمیم را بپذیرم و خودم را با این موضوع وقف دهم.
 
من به کارکردن و تمرین کردن ادامه می‌دهم تا خود را کاملا آماده بازی بعد کنم و این موضوع همیشه در مورد من جواب می‌دهد، اکنون من آماده هستم اما بازی کردن یا بازی نکردن من بسته به نظر سرمربی تیم است، من در این فصل چند مصدومیت سخت را پشت سر گذاشتم و به همین دلیل بازی ‌های زیادی را از دست دادم، اما می‌دانم زمانی که کاملا آماده هستم می‌توانم کارایی مناسبی در تیم داشته باشم.
 
 من به توانایی‌های خود واقف هستم. من فکر می‌کنم که هر کس دارای ویژگی‌های مختص خود است و توانایی های من منحصر به پست شماره ۱۰ می باشد، اما اگر سرمربی از من بخواهد در پست دیگری بازی کنم باید این تصمیم را قبول کنم و در طول دوران ورزشی خود نیز همیشه این گونه بوده ام. این چیزی است که من بعنوان یک بازیکن انجم می دهم و شما باید خود را با آنچیزی که بشما دستور داده می شود وقف دهید."
 
 
 
 
 
 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۲/۲۵
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Metro
بازدید: ۱,۰۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰