loading
در حال بررسی درخواست شما
مانوئلا زینسبرگر به آرسنال پیوست
مانوئلا زینسبرگر به آرسنال پیوست

مانوئلا زینسبرگر به آرسنال پیوست

مانوئلا زینسبرگر از بایرن مونیخ به جمع توپچی ها پیوست
 
 
دروازه بان 23 ساله ی اتریشی کار خود را از لیگ بانوان اتریش و تیم نئولنبچ شروع کرد، او در آنجا و در فصل های2010، 2011 ،2012 و 2013 قهرمان لیگ شد. همچنین موفق به کسب عنوان قهرمانی در سالهای 2010، 2011 و 2012  در جام (OFB) شد.
 
 
عملکرد خیره کننده ی این ملی پوش اتریشی باعث شد در ادامه ی کار خود به آلمان کشیده شود. سال 2014 به آلمان رفت، او در بایرن نقش کلیدی داشت و با کمک او این تیم موفق شد در سالهای 2015 و 2016 قهرمان بوندسلیگا شود. 
 
 
" این احساس خیلی جالبی بود." زینسبرگر در این باره گفت: " من بازیکنان زیادی را در اینجا میشناسم. اینجا ما یک تیم خیلی خوب با کیفیتی بالا و عملکردی تاثیرگزار داریم بنابراین من مشتاق  هستم که جزئی از این تیم باشم."
 
 
" من یک دروازه بان مدرنی هستم. بیشتر دوست دارم بازی کنم تا اینکه دروازه بان باشم. از آن دسته ای هستم که خیلی دوست دارم شوت بزنم و با مدافعان و هافبک ها بازی کنم و فکر میکنم که این سبک یک دروازه بان مدرن است. این را دوست دارم."
 
 
جو مونتمورو هم در ارتباط با اضافه شدن مانوئلا گفت: " به مانوئلا خوش آمد می گوییم و از این بابت خوشنودیم. او دروازه بانی در سطح جهانیست. و دستاوردهای او نمایانگر این مسئله است. تجربه و توانایی او یک موهبت بزرگ برای تیم ماست." 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۲/۲۷
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۵۲۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰