loading
در حال بررسی درخواست شما
تمایلی به ترک آرسنال ندارم
تمایلی به ترک آرسنال ندارم

تمایلی به ترک آرسنال ندارم

 

مرد فرانسوی می پذیرد که در سن 61 سالگی و با در نظر گرفتن قصدش برای پایان دادن به مربی گری خود در سن 65 سالگی ، او فقط می تواند یک قرارداد بلند مدت دیگر را امضا کند و وی احساس می کند که اگر زمانی آرسنال را برای داشتن چالش های جدیدی ترک کند ، با توجه به باقیماندن یک سال از قرار دادش با آرسنال ، آن زمان هم اکنون است. اگرچه ، او به طرفداران آرسنال اطمینان می دهد که او هیچ تمایلی برای پیوستن به تیم دیگری ندارد.

 

ونگر گفت: " من در مرحله ای هستم که اگر قرارداد خود را تمدید کنم ، به این معنی است که من حرفه مربی گری خود را در سطح باشگاهی ، در آرسنال به اتمام خواهم رساند. اگر من برای چالش های متفاوتی بروم  _ شما می دانید که چالش های زیادی به من پیشنهاد شده است _  آن باید هم اکنون باشد."

 

وی ادامه داد: " آن تصمیمی است که من باید آن را بگیرم. اما اساسا ، من تمایلی برای ترک اینجا ندارم . من یک سال دیگر قرارداد دارم و ما شاید به تمدید آن فکر کنیم."

 

ونگر در مورد کناره گیری از فشار های مربی گری در سن 65 سالگی افزود: " من نمی توانم ببینم که شور و شوق من فروکش خواهد کرد ، اما لزوما من همان مقاومت فیزیکی الکس فرگوسن را ندارم. مطمئنا در سن 65 سالگی من شغل خود را تغییر خواهم داد مگر اینکه در آن زمان من احساسی را داشته باشم که اکنون دارم."

 

آینده سسک فابرگاس حداقل برای این فصل به نظر روشن می رسد با توجه به اینکه بازیکن اسپانیایی گفت که او  100 درصد تمرکز خود را بر روی بازی برای باشگاه لندنی گذاشته است ، پس از اینکه آنها دو پیشنهاد از جانب بارسلونا ، باشگاهی که او حرفه خود را از آنجا آغاز کرده است ، را رد کردند.

 

ونگر در این رابطه گفت: " او جدا شده بود. اما من باید بگویم که سسک در تمام این مدت احترام زیادی را برای آرسنال قائل بود. او هرگز عدم علاقه مندی به باشگاه را نشان نداد و در پایان ما موفق شدیم او را حفظ کنیم."

 

وی افزود: " آنچه که مردم درک نمی کنند این است که ما می توانیم به هرکسی در دنیا ، نه بگوییم چرا که ما در وضعیت مالی سالمی قرار داریم. اگر ما 300 ملیون پوند بدهی داریم ما نمی توانیم بهترین بازیکنانمان را حفظ کنیم. مردم باید بفهمند که ما در رابطه با فابرگاس قوی بودیم چرا که ما به خوبی مدریت کردیم. ما قادریم که قوی باشیم ، ما می توانیم به هرکسی نه بگوییم ،  زیرا ما فقط این احساس را داریم که می خواهیم بهترین بازیکنانمان را حفظ کنیم."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۵/۱۷
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : soccernet.com
بازدید: ۷۲۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰