loading
در حال بررسی درخواست شما
میبریم تا تاریخ ساز شویم
میبریم تا تاریخ ساز شویم

میبریم تا تاریخ ساز شویم

 
اونای امری سرمربی آرسنال با ال موندوی اسپانیا پیش از دیدار فینال لیگ اروپا مصاحبه ای داشت
 
 
امری در مورد دیدار فینال لیگ اروپا گفت:
 
ما شانس و توانایی این را داریم تا قهرمان این جام شویم و به لیگ قهرمانان برویم و این مهم‌ترین مسئله ما است، ما نباید به حواشی پیش آمده اهمیتی بدیم و مهم نیست در کجا و با چه شرایطی قرار است بازی کنیم، چون مسئله‌ای مهم‌تر در پیش رو داریم، متاسفانه ما هنریک میخیتاریان را در کنار خود نداریم و بسیاری از هوادارانمان را نیز که همیشه در کنار ما بودند در اختیار نداریم، اما به هر حال این اتفاقات رخ داده است اما ما نباید به آنها اهمیت بدهیم و تمرکز خودمان را از دست بدهیم، ما یک فینال بسیار مهم در پیش داریم.
 
 
در مورد تفکرات و انگیزه‌ای که در شیوه‌ی مربیگری در آرسنال دارد....
 
در اینجا برای اولین مرتبه احساس می‌کنم که پیروزی ما برای ساختن است نه برای بقا، دستاوردهایی که آرسن ونگر در آرسنال به آنها دست یافت بسیار بزرگ و باشکوه هستند، او یک انسان و مربی بزرگ است، آرسن کسی بود که به فوتبال و سبک بازی کردن آن کیفیت زیادی بخشید، بازی‌ها روان و تماشایی شد، اما با وجود این کیفیت، به مرور زمان حس رقابت و کسب پیروز شدن خود را از دست داد.
 
همان‌طور که قبلاً اعلام کرده‌ام، من انسانی پُرشور و هیجان هستم، من عاشق کارم هستم، من عاشق رقابت کردن و جنگجویی هستم و دوست دارم این حس رو به بازیکنانم منتقل کنم، این چیزی است که من و آنها همیشه برای تسلیم نشدن نیاز داریم، در اینجا [آرسنال]  قصد دارم بدونِ از دست دادن کیفیت خودمان قدرت و سطح کارمان را روز به روز افزایش بدهیم، آرسنال را به جایگاه‌های بالاتر هدایت کنیم، این همان چیزی است که هر توپچی آن را می‌خواهد.
 
 
در مورد باشگاه آرسنال...
 
من مانند خیلی از مربیان دنیا در دوران حرفه‌ای خود سعی می‌کردم تا پیروز باشم تا از اخراج شدن در آن باشگاه جلوگیری کنم، اما اینجا همه چیز متفاوت است، پیروز می‌شوم تا دورانی ارزشمند [برای مدتی طولانی] بسازم.
 
باشگاه آرسنال بر پایه اصول اخلاقی و احترام بنا شده است، من زمانی که در باشگاه پاریس سنت ژرمن فعالیت می‌کردم، تلاش می‌کردم تا زبان فرانسوی را یاد بگیریم تا به زبان رسمی آنها صحبت کنم، اما آنها با رفتارهای زننده و نیش و کنایه‌ها من را به خاطره لحجه‌ام و تلفظ اشتباه کلمات تمسخر می‌کردند، اما در اینجا [آرسنال] با اینکه به صورت کامل و درست نمی‌توانم انگلیسی صحبت بکنم، همه مرا تحسین می‌کنند برای تلاشی که برای یادگیری زبان انجام می‌دهم.
 
شاید مهمترین دلیلی که باشگاه آرسنال مرا به عنوان سرمربی خود انتخاب کرد حس رقابت جویانه‌ی من بود، باشگاه آرسنال باشگاه بسیار بزرگی است و هوادارن پُر شماری در سراسر جهان دارد، این باشگاه مستحق این است قهرمانی مختلف تجربه کند و جام‌های بزرگ و معتبر را کسب کند، من نمی‌توانم قول بدهم که این کار را در آرسنال می‌توانم بکنم، اما این را می‌توانم قول بدهم که ما تا آخرين توان برای این هدف تلاش می‌کنیم و دست از رقابت نخواهیم کشید. دوست دارم حس جنگجویی و رقابت در بازیکنانم فعال بشود، دوست دارم بازیکنانم بی‌رحمی شکست‌ها را حس کنند و درد باختن‌ها رو ببینند، می‌خواهم این حس بیش از دو ساعت [اشاره به مدت زمان بازی می‌کند] در بین بازیکنان ادامه داشته باشد، چون اعتقاد دارم این قدمی به سوی بهبود شرایط و حس رقابتی بودن است.
 
 
در مورد سبک بازی تیم در فینال...
 
ما می‌خواهیم تیمی باشیم که به راحتی بتواند به سبک‌های گوناگون و تاکتیک‌های متفاوت بازی کند، بازی شناور و مالکانه و پیروزی آماری در نبردهای تک به تک و ضد حمله‌ها.
 
 
در مورد هازارد...
 
او یک سوپر استار است، او دقیقاً بازیکنِ، لحظات است و در ثانیه تصمیم گیری می‌کند و این چیزی است که ما باید جلوی آن را بگیریم، چلسی به لطف ادن هازارد می‌تواند در هر میدانی پیروز باشد و این قابلیتی است که من تنها در رونالدو و مسی و نیمار و صلاح دیدم، که از نظر من آنها بهترین بازیکنان جهان هستند.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۳/۷
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Football london
بازدید: ۱,۰۲۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰