loading
در حال بررسی درخواست شما
لئونی مایر به آرسنال پیوست
لئونی مایر به آرسنال پیوست

لئونی مایر به آرسنال پیوست

لئونی مایر، سومین خرید تابستانی بانوان آرسنال از بایرن مونیخ لقب گرفت.

 

این مدافع 26 ساله در سال 2013 به بایرن مونیخ پیوست و در مدت 6 سال حضورش در این باشگاه، سابقه دو بار قهرمانی بوندسلیگا (2015 و 2016) را در کارنامه دارد. مایر در بیش از 70 بازی ملی برای آلمان به میدان رفته و از ارکان مهم تیم کشورش در کسب مدال طلای المپیک 2016، و قهرمانی اروپا در سال های 2009، 2011 و 2013 بوده است.

 

مایر که اولین بار است آلمان را برای بازی در تیمی غیرآلمانی ترک میکند، در مصاحبه با سایت باشگاه از احساسش در این باره گفت:

"از پیوستن به این باشگاه بزرگ بسیار خوشحالم. بعد از 6 سال حضورم در مونیخ، به نظرم زمان آغاز فصلی تازه در زندگی حرفه ای ام رسیده است. بازی کردن برای یک تیم خارجی همواره آرزوی من بوده و فکر میکنم سوپرلیگ بانوان انگلیس در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است، برای همین حضور در آرسنال برای من افتخار بزرگی است."

 

"اکنون باید فرهنگ و زبان جدیدی را یاد بگیرم. فکر میکنم به مرور زمان، انگلیسی را بهتر صحبت خواهم کرد. برای شروع این فصل تازه بسیار هیجان زده ام."

 

"مکالماتی که با جو مونتمورو و کلر ویتلی داشتم بسیار راضی کننده بود. بی صبرانه منتظر بازی کردن کنار هم تیمی های جدیدم، کار کردن با کادر فنی تیم و بازی در سوپرلیگ انگلیس هستم."

 

سرمربی تیم، جو مونتمورو درباره لئونی مایر چنین میگوید:

"مایر مدافع بسیار با استعدادی است. او علاوه بر درک بسیار خوب از فوتبال، سابقه بازی در بالاترین سطح رقابت ها را نیز دارد. برای کار کردن با او در فصل آینده بسیار مشتاقیم."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۳/۱۰
به قلم Bahar
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۰۹۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰