loading
در حال بررسی درخواست شما
جنیفر بیتی به آرسنال پیوست
جنیفر بیتی به آرسنال پیوست

جنیفر بیتی به آرسنال پیوست

جنیفر بیتی با یک قرارداد بلندمدت از منچسترسیتی به آرسنال پیوست
 
 
 
این مدافع کهنه کار 28 ساله سال 2009 برای اولین بار با آرسنال قرارداد بست و 4 سال توپچی ها را همراهی کرد. در این مدت 83 بار به میدان رفت و 25 بار نیز موفق به گلزنی شد. 
 
 
 
سالهایی که در آرسنال سپری شد با موفقیت همراه بود. او دوبار در سال های 2012 و 2013 قهرمانی سوپرلیگ را جشن گرفت. در سالهای 2011، 2012 و 2013 قهرمان کانتیننتال کاپ شد و در سالهای 2011 و 2013 به قهرمانی جام حذفی رسید. 
 
 
اولین گل او برای آرسنال در نوامبر 2009 به ثمر رسید. زمانی که در نیمه ی دوم موفق به هت تریک شد و موفق شدیم در بازی ای که 2-0 از چلسی عقب بودیم کامبک بزنیم و پیروز این دیدار شویم. 
 
 
پس از اینکه جنیفر در جولای 2013 از آرسنال جدا شد به مدت دو سال به باشگاه فرانسوی مونپلیه پیوست و در نهایت سال 2015 به انگلستان برگشت و به جمع یاران منچسترسیتی اضافه شد. 
 
 
پیوستن او به منچسترسیتی باعث آشنایی او با جو مونتمورو سرمربی حال حاضر تیم بانوان آرسنال شد، جنیفر فصل 2015-16 با یک قرارداد کوتاه مدت به باشگاه خواهرخوانده یعنی ملبورن سیتی پیوست جایی که که مونتمورو در آن زمان سرمربی آن بود. جنیفر در زمانی که برای سیتی بازی میکرد از بازیکنان ترکیب اصلی تیم محسوب میشد. 
 
 
"جِن یک مدافع قدرتمند و با تجربه است." مونتمورو در مورد او ادامه داد: " از اینکه او خودش خواست به آرسنال بازگزدد تا کمک ما در رسیدن به موفقیت در مراحل آتی باشد خیلی خوشنودیم. او میداند که این باشگاه برای چه جایگاهی خاصی ایستاده و او نیز همان تعهد و ارزش های مشابه را دارد. ما بسیار مشتاق شروع کار با او پس از جام جهانی هستیم. "
 
 
تمامی اعضای باشگاه آرسنال بازگشت جنیفر بیتی را به آرسنال تبریک می گویند. 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۳/۱۵
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۱۳۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰