loading
در حال بررسی درخواست شما
مونتمورو نقش مهمی در بازگشت من داشت
مونتمورو نقش مهمی در بازگشت من داشت

مونتمورو نقش مهمی در بازگشت من داشت

  پس از گدشت ده  سال از پیوستنش به ارسنال؛ جنیفر بیتی مجدداً به جمع توپچی ها بازگشت

 

پس از گذشت ده سال از پیوستنش به ارسنال؛ جنیفر بیتی مجدداً به جمع توپچی ها بازگشت

این مدافع قدرتمند اسکاتلندی بیش از صد بار با لباس منچسترسیتی به میدان رفته و با این تیم پنج بار به عنوان قهرمانی رسیده است اما او اکنون به منظور حضور ما در لیگ قهرمانان به تیم اضافه شده است.

 

با هم مصاحبه بازیکن تازه واردمان را با سایت رسمی آرسنال میخوانیم...

 

برای چه تصمیم گرفتی به آرسنال بازگردی؟

فکر میکنم که آرسنال همیشه در قلب من جا داشته و دارد باید صادقانه بگویم که از وقتی که سن خیلی کمی داشتم و بچه بودم این حس را داشتم. آنها باشگاهی بودند که که اولین فرصت و شانس را به من دادند، زمانی که من هجده ساله بودم. از ده سال پیش تاکنون ، و فکر میکنم که بهترین زمان بود که وارد چالشی دیگر شوم. میخواهم قهرمان چمپیونزلیگ شوم و قهرمانی ها عنوانی هستند که امیدوارم با این باشگاه به آنها دست پیدا کنم و فکر میکنم که هرکسی که اینجاست همین هدف را دارد.

 

در مورد خاطرات فوق العاده ای که در آرسنال دارد ...

فکرم فقط و فقط به بالا بردن جامها میرود. ان زمان من در تیمی بودم با گروهی از بازیکنان فوق العاده ، بازیکنانی که در آن دوره در فوتبال زنان انگلستان شایسته بودند و آنها آمده بودتد تا قهرمانی ها را به دست آوردند. اینکه برگشتم احساس لذت بخشیست. 

 

در مورد بازگشت آرسنال به قهرمانی و فوتبالی که بازی میکند...

جو را به خوبی از زمانی که در ملبورن بودم میشناسم و زیر نظر او چند ماهی بازی می کردم. او مربی خارق العاده ای است ، همچنین سبکی که بازی میکند فکر میکنم به خاطر این است که رگه ای از ایتالیا دارد اما من فکر میکنم سبک بازی ارسنال همیشه آن‌چیزی است که من به دنبالشم بوده و هستم و به عنوان یک بازیکن تحسینش میکنم. امید دلرم که چیزی است کا که میتوانم با پست و نقشی که دارم بازی کنم. 

 

در مورد اینکه مونتمورو چقدر در تصمیم او تاثیر گذار بود...

بله، او نقش خیلی بزرگی داشت. او از ان دست مربیانی است که دوست دارید برایش بازی کنید، نه فقط به خاطر توانایی مربیگری او بلکه به خاطر شخصیت خیلی خوبی که دارد.‌او خونسرد و آرام است و به مانند یک جنتلمن واقعیست و من برای شروع کارم با او صبر و طاقت ندارم.

 

در مورد اینکه در تیم‌ چهرها ی آشنایی هم هست ...

من زمانی که اینجا بودم با بعضی از این دخترها بازی کرده ام اما بعضی از بازیکنان اسکاتلندی هم هستند و من اشتیاق روز اول کارم را دارم.

 

در مورد اینکه چه پستی خواهد شد ؟

نخواهم گفت ، از زمانی که بچه بودم و بزرگار شدم در پست های متفاوت اما کمی بازی کردم. اما مدافع مرکزی جاییست که من در منچسترسیتی بازی میکردم و در اسکاتلند بازی میکنم بنابراین این پست ترجیحی من است.

 

در مورد اینکه امیدوار است با این باشگاه چه دستاوردهایی دلشته باشد...

اول اینکه میخواهم از فوتبالی که بازی میکنم لذت ببرم. در پیش فصل شرکت کنم، دختران را بشناسم. دوباره باشگاه را بشناسم و پس از آن شروع به انجام برخی اصول شوم و روز به روز پیش بروم. مشخص است که زمانز که شما با چنین باشگاههایی قرارداد می بندید جام و قهرمانی میخواهید و این چیزیست که همه ی ما به دنبال کسب آن هستیم.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۳/۱۸
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۱۷۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰