loading
در حال بررسی درخواست شما
هکتور بلرین کاپیتان جدید آرسنال در دوران اونای امری
هکتور بلرین کاپیتان جدید آرسنال در دوران اونای امری

هکتور بلرین کاپیتان جدید آرسنال در دوران اونای امری

در حال حاضر آرسنال در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان بسر میبرد که هنوز بحث بر سر کاپیتانی تیم تا اندازه ای وجود دارد. خوشبختانه آنها در سمت راست زمین در حال حاضر بازیکنی دارند که همین حالا در کمپ لندن کولونی این وظیفه را عهده دار است.

اونای امری فصل گذشته را با ۵ کاپیتان آغاز کرد. دو تن از آنها در حال حاضر از باشگاه خارج شدند که آرون رمزی بعد ازینکه اجازه دادند قرارداد او به پایان برسد به یوونتوس پیوست و پتر چک در پست دیگری غیر از بازیکن به چلسی برگشت.

درحالیکه باشگاه در تلاش است تا به حضور مسوت اوزیل در آرسنال پایان دهد، باید دنبال تیمی باشند که حاضر باشد در هفته ۳۵۰۰۰۰ پوند به او دستمزد پرداخت کند. آینده ی کاپیتان کوشنلی نیز در هاله ای از ابهام است که هنوز هیچ مذاکره ای برای انتقال وی در هیچ مرحله ای انجام نشده است و اگر قرار باشد در آرسنال بماند، مشکلات آشیل او نیاز به مراقبت های بسیار دارد.

در این فهرست یک نفر دیگر باقی میماند که گرانیت ژاکاست و قل داده که در یک فرم بسیار خوب در فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ باشد.

این هافبک میانی سوئیسی خودش رابه عنوان یک کاپیتان و رهبر ثابت کرده و بطور شگرفی زیر نظر اونای امری با وجود فراز و نشیب ها به بلوغ رسیده است.

هنوز منصفانه است که بخواهیم در این تصمیم حساس برای اینکه یک مرد ایده آل کاپیتانی باشگاه را برعهده بگیرد، از هوارداران در این باره بپرسیم چون در این زمان هنوز اعتراض هواداران بخاطر تصمیمات باشگاه از بین نرفته شده است. برای هر کدام از بازیکنان، کاپیتان بودن بسیار با شکوه است اما در زمین مسابقه داستان کاملا فرق میکند.

اگر هواداران، کارکنان و حتی بازیکنان باشگاه بنگرند متوجه میشوند که آرسنال تحت تاثیر کاپیتان های خود میباشد و بعد از آن میفهمید که اتحاد بین بازیکنان تیم به صورت منفرد و جداگانه رشد و توسعه میابد. پس کاپیتان جدید آرسنال در عصر جدید هکتور بلرین خواهد بود.

او یک بازیکن جوان است که در ماه مارس ۲۴ ساله شد، کسی که به عنوان یک فوتبالیست در آرسنال رشد کرد و به عنوان یک بازیکن حاضر آماده به باشگاه دیگری فروخته نشد. بلرین از هیل اند و لندن کولونی گذشته است و نشان داد که چرا آرسن ونگر از او به عنوان یکی از با ارزشترین مهره های باشگاه یاد میکرده است، بخصوص زمانیکه از بازیکنان جوان استفاده میکرد و به آن ها فرصت بازی میداده است.

علیرغم اینکه بازیکنان مناسب دیگری در گروه قرار دارند برای پست کاپیتانی، اما او خود را با همه ی وجود ثابت کرده و در حال حاضر بهترین بازیکن در پست خود در لیگ برتر است و تا به امروز به عنوان یکی از بازیکنان آرسنال در لیست تیم پی اف ای سال قرار داشته است.
تحت نظر امری او نشانه هایی از بازی درخشان خود که نمونه ای از آن را در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۶ دیده بودیم داشت  نشان میداد که بعد از آن مصدوم شد و رباط صلیبی قدامی زانوی چپ وی پاره شد.

ممکن است برای چند ماهی در فصل بعد بیرون زمین باشد اما قاعدتا به اندازه ی مرته ساکر نمیتواند برای آرسنال مضر باشد!!

فرای اینکه هکتور بلرین چه چیزهای اغوا کننده ای را میتواند با کاپیتانیش در آرسنال در آینده به ارمغان بیاورد، اینست که چگونه یک فوتبالیست می تواند خودش را به اوج برساند و در دوران مصدومیت افول نکند و همیشه پدیده باشد. قابل تقدیر است که او با مصدومیت شدیدش در همه محافل در بین هواداران حاضر میشود و بشدت برای ریکاوری خود علیرغم آنچه در نشریات و یا کانال های یوتوب منتشر میشود تلاش میکند.

او آماده است که صدای خود را برای موضوع سقط در آلاباما تا اتفاقات روزانه در صنعت به گوش همه برساند و حتی حاضر است در این راه پول خودش را خرج کند، برای مثال دادن پولی نزدیک به ۱۹۰۰۰ پوند برای کمک به حادثه دیدگان آتش سوزی برج گرنفل.

حتی در زمانی که قادر به بازی و حتی تمرین نیست ولی همیشه در برنامه های تیمی که اونای امری فراهم میاورد شرکت میکند. در ۹۰ دقیقه بازی فینال لیگ اروپا هکتور بلرین دیده شد و بجای میتلند نایلز به بازی آمد که در نیمه دوم ادن هازارد بشدت تیم را تحت فشار  گذاشت و گل به ثمر رساند.

تمام بازیکنان با تجربه ی دفاع، میتلند نایلز را برای آن بازی پیشنهاد داده بودند اما او آرزو داشت در فینال باکو هرجایی باشد جز باکو و بلرین در شبکه های اجتماعی خود نوشته بود که فصلی پر از مسائل برای یاد گیری همه بود و حاصل آن شکست باشگاه بود و باید بشدت تلاش کنیم و باشگاه را به جایگاه واقعیش باز گردانیم. از همه ی هواداران در این فصل متشکریم و به تو هم افتخار میکنم برادرم (میتلند نایلز).

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۳/۲۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Football London
بازدید: ۳,۲۲۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰