loading
در حال بررسی درخواست شما
امری در حال صحبت با بازیکنان آرسنال
امری در حال صحبت با بازیکنان آرسنال

امری در حال صحبت با بازیکنان آرسنال

مربی اسپانیایی علاقه مند است با بازیکنان خود بطور مجزا قبل از تعطیلات تابستانی صحبت کند.
 
مربی توپچی ها تمام بازیکنان را در لندن کولونی جمع کرد و از آنها شخصا تقدیر کرد.
هر گفتگو نزدیک به تقریبا ۱۵ تا ۳۰ دقیقه با امری و کادر مربی گری با هر بازیکن به طول می انجامید که این گفتگو در مورد تمام فصل بود.
مشخص بود که امری قبلا این کار را در باشگاه قبلی خود نیز انجام داده بوده است، اما در حال حاضر خیلی از اعضای باشگاه بخاطر این کار وی متعجب شدند.
 
زیرا که بعد از فینال لیگ اروپا بازیکنان فراخوانده شده بودند و قبل از رفتن به تعطیلات تابستانی و یا بازی های ملی این کار انجام شد. امری از چیزهایی که دوست داشت و از چیزهایی که مورد پسندش نبود و بقیه جنبه هایی که در طول تابستان میخواستند در مورد آن کار کنند، با بازیکنان خود صحبت کرد. تقدیر کردن یک امر معمول در اداره جات است اما نه در فوتبال و  اینکه بازیکنان در مورد خود صحبت کنند و نظرات خود را برای تغییرات عنوان کنند!
 
آرسنال آماده شنیدن پیشنهادات برای بسیاری از بازیکنان خود مثل اوزیل، مصطفی و هنریک میخیتاریان است که ظاهرا در ترکیب دیگر جایی ندارند. به گفته ی میرور اسپورت هیچکدام از آنها در آینده باشگاه جایی ندارند، ولی امری آنها را تشویق میکند زیرا که مطمئن است به احتمال زیاد فصل آینده در باشگاه باشند. اکثر بازیکنان در سمت و سوی خوبی و به صورت مثبت زیر نظر اونای امری به سمت جلو حرکت میکنند، چرا که آرسنال باید ازین شرایط خارج شود تا بتواند فصل را به خوبی شروع کند و بتواند با بقیه تیم ها در تورنمت ها برای قهرمانی بجنگد.
 
امری کادر خود را به کلی تغییر داده است و آوسیه و دارن برگس را به عنوان دستیاران خود که بسیار با کیفیت هستند انتخاب کرده است. اسطوره آرسنال فردی لیونگبرگ میتواند به کادر تیم اصلی ملحق شود و در این حین استیو بولد میتواند برای  تیم زیر ۲۳ سال به عنوان مربی به تیم اضافه شود. آرسنال جایگاه چهارم را از دست داد و در فینال لیگ اروپا در باکو شکست خورد، و این به این معناست که آنها برای سومین بار از لیگ قهرمانان حضور نخواهند داشت. آنها در بازار نقل و انتقالات محدودیت های بسیاری دارند، و به هافبک باکس تو باکس نیاز دارند، اما آنها چند دفاع قبل از هرچیزی باید خریداری کنند که بتوانند به جمع چهار تیم بازگردند.
 
آنها شدیدا به کاراسکو بلژیکی در دالیان چین لینک شده اند اما او در اولویت خرید آنها نیست و ایجنت او نمیخواهد بگذارد او به اروپا باز گردد. آرسنال به کاراسکو پیشنهاد داده است اما انتقال رایان فریزر از بورنموث به آنها در اولویت است و این ملی پوش اسکاتلندی فقط یک سال از قراردادش باقی مانده است. دالیان در مورد کاراسکو سر سختی میکند اما اگر آرسنال نتواند فریزر را بگیرد، به راحتی می تواند کاراسکو را به آرسنال بیاورد.کاراسکو ژانویه نیز خواهان بازگشت به اروپا بود و خیلی شفاف اعلام کرد که: تمام دنیا می دانند، من میخواهم به اروپا بازگردم.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۳/۲۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Mirror
بازدید: ۱,۳۷۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰