loading
در حال بررسی درخواست شما
اوزیل از عرش تا فرش...
اوزیل از عرش تا فرش...

اوزیل از عرش تا فرش...

خرید اوزیل خبری خوشحال کننده برای هوادارن آرسنال بود و قهرمان جام جهانی به آرسنال ونگر ملحق شد تا توپچی های لندن که چهارم جدول شده بودند فوتبالیستی در سطح جهانی را در تیم خود ببینید.اما حالا ۶ سال از توپچی شدن مسوت میگذرد.
او و سانچز زوجی درخشان در آرسنال بودند و روی هم ۱۵ بار موفق به بردن جایزه ی بهترین بازیکن فصل شدند.پاس های اوزیل و حرکات و انرژی سانچز آنها را بسیار خطرناک کرده بود.

سانچز بار ها به رابطه ی خوب خود با اوزیل و اهمیت وی در خط میانی اشاره کرده بود اما در نهایت بعد از شایعات فراوان بدون دوست خود راهی منچستر یونایتد شد و اوزیل قراردادی سنگین با توپچی ها امضا کرد.
حالا اوزیل شماره ی ۱۰ آرسنال را در حال بر تن می کند که قابل مقایسه با دیگر بازیکنان بزرگ دنیا با این شماره نیست و رابطه ی‌خوبی با امری نیز ندارد و نتوانسته است با تاکتیک ها و نقشه های امری سازگار شود.


این یعنی که ادامه ی کار برای هردو نفر بسیار سخت و پرمشکل است.قرارداد او بسیار گران است و حقوق هفتگی ۳۰۰ هزار یورو ای اوزیل مانعی بزرگ برای فروش وی است.حالا امری می تواند یک فصل دیگر را با او سپری کند و یا با پرداخت حقوق وی او را متقاعد برای انتقال به تیم دیگری کند که به نظر خروج ارزان ترین گزینه است.

 

از سویی در کلیپی که برای معارفه کیت جدید آرسنال منتشر شده است، اوزیل نفر اولی است که حضور دارد. هر روز داستان اوزیل پیچیده و پیچیده تر میشود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۴/۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مقاله
منبع : Football365
بازدید: ۱,۴۳۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰