loading
در حال بررسی درخواست شما
دیماریا و بنزما میتوانستند جای اوزیل باشند
دیماریا و بنزما میتوانستند جای اوزیل باشند

دیماریا و بنزما میتوانستند جای اوزیل باشند

آخرین روز فصل نقل و انتقالات سال ۲۰۱۳ روزی فراموش نشدنی برای توپچی ها بود. توپچی ها در فاصله یک ساعت مانده به بسته شدن پنجره ی نقل و اتقالات رکورد خرید های خود را شکستند و با ۴۲.۵ میلیون مسوت اوزیل را بعد از چند فصل نقل و انتقالات ناامید کننده به امارات آوردند و از او به عنوان بازیکن بزرگ و استعدادی درخشان یاد کردند.
 
مصاحبه یکی از اصلی ترین مذاکره کننده های آن خرید با سایت گل: "این قرارداد بسیار عالی بود و خوشحال هستم که عضوی از آن بودم.همه ی ما متحد شدیم و عزم خود را جزم کردیم تا با هم این خرید را انجام دهیم. این قرار داد در واقع نتیجه ی انتقال بیل به مادرید بود.بیل بهترین فصل زندگی اش را در تاتنهام می گذراند که رئال خواهان به خدمت گیری او شد و با قرار دادی گران و ارزشمند او را خرید.بنابراین آنها نیاز داشتند که بازیکنی را بفروشند تا بتوانند هزینه ی بالای بیل را پرداخت کنند.
 
ما متوجه شدیم که رئال می خواهد بازیکنی را بفروشد پس من به مادرید رفتم و با آنخل سانچز صحبت کردم و او بنزما و دی ماریا را به من پیشنهاد کرد و قیمت آنها را گفت و من با باشگاه در میان گذاشتم اما ما هوشیار بودیم و می دانستیم که رئال باید کسی را بفروشد‌.
روز بعد با سانچز صحبت کردم و گفت که آنجلوتی دیگر نمی خواهد بنزما و دی ماریا را بفروشد اما شاید اوزیل را بفروشند و من به آرسن صحبت کردم و او از خرید اوزیل استقبال کرد و نیاز به هافبکی با چنین ویژگی هایی در زمین داشت.
 
در ابتدا سران رئال خواسته هایشان را گفتند و اوضاع خوب پیش‌ نمیرفت‌. ما با اوزیل و پدرش صحبت کردیم و در نهایت آماده بودیم که در فاصله ۲ روز مانده به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات قرارداد را رسمی کنیم اما مشکل اصلی در این بین فردی در باشگاه تاتنهام بود که مانع انتقال بیل به رئال شده بود و زمان به سرعت می گذشت‌.
 
من در مونیخ بودم به همراه اوزیل و پیامی دریافت کردم که ایوان نمی تواند خود را به بازی دربی برساند و برای توافقات لازم در مادرید است و آنخل سانچز گفته است که تا وقتی خرید بیل قطعی نشود بازیکنی نخواهند فروخت و این اوضاع نگران کننده بود.پول بیل پرداخت شده بود اما انتقال انجام نشده بود این باعث شده بود تا وضع اوزیل نیز نامعلوم شود.تا اینکه در هنگام دربی معلوم شد که کار انتقال بیل تمام شده است. و من که مدتی زیادی منتظر بودم بالاخره مدارک لازم را با اینکه در تیم ملی آلمان محدودیت هایی بود به اوزیل رساندم و قرارداد رسمی شد.به نظر من این قرار داد بسیار خوب با حقوق و قیمتی مناسب بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۴/۱۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Goal.com
بازدید: ۲,۰۷۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰