loading
در حال بررسی درخواست شما
فنرباحچه مصمم به جذب ستاره ترک‌تبار
فنرباحچه مصمم به جذب ستاره ترک‌تبار

فنرباحچه مصمم به جذب ستاره ترک‌تبار

به گزارش وب‌سایت Fanatic، باشگاه فنرباحچه درحال برنامه‌ریزی و تلاش برای جذب مسوت اوزیل در این تابستان بوده، و از آمادگی لازم برای انجام این انتقال برخوردار است.
 
در هفته‌های اخیر این باشگاه موفق ترکیه‌ای بارها به ستاره آرسنال لینک شده‌ است و گزارشات از نشریه‌های ترک حاکی از آنند که سران فنرباحچه برای انجام این انتقال مصمم هستند.
 
 
طبق این گزارش، حقوق سالیانه اوزیل در آرسنال ۱۵ میلیون یورو است و فنرباحچه آماده است تا حقوق ٩ ميليون یورویی را به اوزیل پرداخت کند، و مابه‌التفاوت ۶ میلیون یورویی توسط آرسنال جبران خواهد شد.
 
طبق اظهارات علی کُچ، مدیرعامل فنرباحچه، باشگاه برای جذب مسوت اوزیل بسیار مصمم بوده و درحال مذاکره با چند اسپانسر بزرگ جهت تأمین کردن مخارج دستمزد این ستاره ترک‌تبار است. هرچند رویکرد آنها درمقابل قوانین طراز مالی فیفا مشخص نیست.
 
 
طبق این گزارش، این باشگاه سوپر لیگ ترکیه آماده ارائه پیشنهادی برای این انتقال قرضی به آرسنال است تا یکی از بزرگترین انتقالات تاریخ فوتبال ترکیه رقم بخورد.
 
اوزیل که هیچوقت علاقه‌اش در دوران کودکی به فنرباحچه را پنهان نکرده است، تا ماه ژوئن ۲۰۲۱ با توپچی‌ها قرارداد دارد.
 
این شایعات شور و هیجان بسیاری را میان هواداران ترک برپا کرده، و هشتگ‌هایی از جمله #GetUpWeAreSigningMesutOzil و #FenerWaitingForYouMesut (به زبان ترکی) که به ترتیب به معنی "بلند شوید، داریم مسوت اوزیل را جذب می‌کنیم" و "فنر منتظرت است مسوت" را در توییتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی ترند کرده‌اند.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۴/۱۷
به قلم سپهر بهارلویی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Sport Witness
بازدید: ۱,۲۵۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰