loading
در حال بررسی درخواست شما
فینالیست ها را بررسی می کنم
فینالیست ها را بررسی می کنم

فینالیست ها را بررسی می کنم

رابین ون پرسی و سس فابرگاس که توانستند با تیم هایشان به فینال جام جهانی آفریقای جنوبی راه یابند بعد از مدتی طولانی برای استراحت به تیم بازگشتند اما هنوز شک و تردید بسیاری برای حضور آن ها در اولین بازی توپچی ها وجود دارد .
ونگر اعلام کرد احتمال کمی دارد تا این دو بازیکن بتوانند در این بازی حاضر شوند ولی وی به طور کامل وضعیت آن ها را بررسی خواهد کرد .
این در حالی است که بنا به قانون روز های فیفا چهار شنبه تیم های ملی حق برگزاری دیدار دوستانه دارند و دوباره باید ملی پوشان باشگاه ها برای تیم ملی ایفای نقش کنند هر چند ون مارویک برای استراحت به ستاره ها آن ها را برای دیدار دوستانه تیم ملی هلند دعوت نکرده اما فابرگاس بار دیگر توسط مربی تیم ملی کشورش فرخوانده شده است .
ونگر در این باره گفت :
" آن ها بسیار عقب هستند .
سس باید به مکزیک برود و نمی تواند برای تمرین ها آماده باشد . باید ببینیم هر دو بازیکن چه وضعیتی در روز پنج شنبه دارند ولی هر دوی آن ها مدت زمان کمی این جا بوده اند .
سس چهار شنبه شب و یا صبح پنج شنبه دوباره به ما ملحق می شود . بنابراین باید او را کاملا ارزیابی کنیم . خوشحالم که رابین می تواند آخر هفته خود را آماده کند ولی او نیز مدت کمی این جا بوده . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۵/۱۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۴۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰