loading
در حال بررسی درخواست شما
هلند و انگلیس در جمع چهار تیم برتر جام جهانی بانوان
هلند و انگلیس در جمع چهار تیم برتر جام جهانی بانوان

هلند و انگلیس در جمع چهار تیم برتر جام جهانی بانوان

جام جهانی ۲۰۱۹ هم با تمام فراز و نشیب ها و رکوردشکنی ها به پایان رسید. در دیدار فینال جام جهانی بانوان که بین دو تیم هلند و آمریکا برگزار شد، سه توپچی برای نارنجی پوشان هلند به میدان رفتند. ویویان میدیما و دنیله ون د دنک همانند ۶ بازی قبلی هلند در این جام در ترکیب اصلی این تیم حضور داشتند و جیل رورد همچون بازی های گذشته به عنوان یار تعویضی به زمین آمد.

 

۳ گل ویویان میدیما در این تورنمنت، او را با مجموع ۶۱ گل در ۸۱ بازی ملی به بهترین گلزن تاریخ هلند تبدیل کرد و نقش عمده ای در صعود این تیم به فینال داشت، اما این برای قهرمانی آن ها در دومین دوره حضورشان در جام جهانی کافی نبود. با این وجود، هلندی ها در این دوره جام جهانی تنها تیمی بودند که موفق شدند در نیمه اول دیدارشان با آمریکا دروازه خود را بسته نگه دارند. نیمه دوم این دیدار در نهایت با گل های مگان راپینو و رز لاول ۲-۰ به سود آمریکا به پایان رسید تا این تیم برای چهارمین بار فاتح جام جهانی بانوان لقب بگیرد و مدال نقره نصیب هلندی ها شود.

 

ساری ون ونندال با سیوهای حیاتی و ثبت ۳ کلین شیت، بهترین دروازه بان رقابت ها شد و دستکش طلایی جام جهانی ۲۰۱۹ را از آن خود کرد.

 

در دیدار رده بندی این دوره از مسابقات، انگلیس ۲-۱ مغلوب سوئد شد و در جایگاه چهارم قرار گرفت. در این بازی بث مید از ابتدا در ترکیب انگلیس به میدان رفت و برای چهارمین بار در این جام پاس گل داد؛ اما گلی که الن وایت، بازیکن سابق آرسنال، روی این پاس به ثمر رساند در نهایت توسط کمک داور ویدیویی رد شد. بازی های تیم بانوان انگلیس در این دوره جام جهانی رکورد پرتماشاگرترین برنامه تلویزیون انگلیس در سال ۲۰۱۹ را به خود اختصاص دادند.

 

در این دوره از رقابت ها، اسکاتلند برای اولین بار در جام جهانی حضور یافت. این تیم با در اختیار داشتن کیم لیتل، لیسا اونز و جنی بیتی از آرسنال، علی رغم گل ها و پاس گل توپچی ها موفق به صعود از مرحله گروهی نشد.

 

علاوه بر هلند، انگلیس و اسکاتلند، آرسنال در آلمان لئونی مایر و در فرانسه پائولین پیرومنین را داشت که همچون لیا ویلیامسون انگلیسی فرصت چندانی برای بازی به آن ها داده نشد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۴/۱۹
به قلم Bahar
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۹۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰