loading
در حال بررسی درخواست شما
با کرونکه بیشتر آشنا شوید
با کرونکه بیشتر آشنا شوید

با کرونکه بیشتر آشنا شوید

تیلیاردر آمریکایی دارای چندین تیم ورزشی مختلف است.

او از نامدارترین افراد در این زمینه است و به جز آرسنال تیم‌‌های دیگری را در اختیار دارد که بی‌شک لوس‌آنجلس‌رامز معروف‌ترین آنان است. این تیم در لیگ ان‌اف‌ال فوتبال آمریکایی است و عناوین مختلفی را پیروز شده است. او همچنین تیم کولورادو رپید را نیز در لیگ ام‌ال‌اس آمریکا در سال ۲۰۰۴ خرید و همزمان باشگاه لاکراس کولورادو را نیز به خدمت گرفت.

در بسکتبال او تیم دنور ناگتس را به عنوان باشگاه ورزشی اش خرید.او همچنین صاحب تیم هاکی کولورادو نیز است. او در سال ۲۰۱۷ نیز تیم تیم لوس آنجلس گلادیاتورز را در لیگ اورواچ خرید.مدیریت بعضی از این تیم ها به عهده‌ی خانواده ی وی است به طور مثال پسر او جاش و همسر او آن والتون مدیریت برخی از این تیم‌ها را در اختیار دارند‌.

همسر وی نیز که در میسوری متولد شده است بسیار ثروتمند است و دارای یک کارخانه به همراه خواهرش است که به ارث برده است و در چند تجارت دیگر با برادرش شریک است.ارزش ثروت های او ۷ بیلیون و کرونکه  حدودا ۹ بیلیون براورد شده است و آنها از ثروتمندترین زوج‌های جهان هستند.

آنها در سال ۱۹۷۴ ازدواج کردند و دارای ۳ فرزند هستند.

 

با تمام این داشته‌ها، او برای تابستان آرسنال فقط 40 میلیون پوند بودجه در نظر گرفته است به بسختی میتواند با این رقم بازیکن معمولی رو به بالا پیدا کرد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۴/۲۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر رسانه‌ها
منبع : TheSun
بازدید: ۲,۴۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰