loading
در حال بررسی درخواست شما
چرا رابین به یونایتد فروخته شد ؟!
چرا رابین به یونایتد فروخته شد ؟!

چرا رابین به یونایتد فروخته شد ؟!

رابین فن پرسی در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان سال ۲۰۱۲، آرسنال را به مقصد منچستر یونایتد ترک کرد. بر اساس گفته های دیک لاو عضو مذاکره کننده ی نقل و انتقالاتی آرسنال، پیشنهاد منچستر یونایتد برای فن پرسی بقدری عالی بود که این انتقال بی دردسر انجام شد.

این بازیکن هلندی ۸ سال از دوران فوتبال خود را در شمال لندن گذراند و در اوج دوران فوتبالی و گلزنی خودش آرسنال را به مقصد یونایتد ترک کرد، که باعث شد یکی از حماسه های انتقالاتی داغ در تاریخ لیگ برتر شکل بگیرد.

منچستریونایتد در آن زمان قبول کرد که مبلغ ۲۴ میلیون پوند برای فن پرسی ۲۹ ساله هزینه کند که در آن زمان یا مصدوم بود یا به دلایل مالی برای باشگاه مشکل ساز شده بود، که توپچی فقط یک گزینه برای او داشتند که او را به رقیب دیرینه خود بدهند.گل های فن پرسی منچستر یونایتد را به قهرمانی در لیگ برتر رساند، اما با تصمیم سر الکس فرگوسن برای ترک یونایتد، او ماموریتش خیلی زود تمام شد.

وکیل رابین فن پرسی اظهار داشت: ما برای رابین هر کاری کردیم، ما میتوانستیم او را نگه داریم. وقتی به یونایتد آمد ۲۹ سال داشت، و شاید فقط یک سال دیگر فرصت داشت بهترین عملکرد خود را شاید در آخرین قراردادش به نمایش بگذارد. ما برای هر بازیکنی تمام جناح‌های مثبت را در حین مذاکره در نظر میگیریم، اما همیشه همه چیز تحت کنترل ما نیست. ما میدانستیم که فروختن بازیکنمان با تیم حریف چه عواقبی دارد اما دریافت ۲۴ میلیون پوند برای یک بازیکن ۲۹ ساله بخش مهمی از بیزنس ماست.  ما به رابین اجازه دادیم به رویاهایش رنگ واقعیت بزند و او به یونایتد پیوست و لیگ را در آن فصل برد، ولی در فصل بعد با ترک یونایتد توسط فرگوسن، رابین فن پرسی نیز در یونایتد دورانش تمام شد. باید از خودش پرسید که آیا محاسباتش درست بوده یا نه. از لحاظ مالی قاعدتا درست بوده، ولی او با رفتن به ترکیه و برگشتن به فاینورد دوران بازیگریش تمام شد. او اگر در آرسنال میماند دلایل فراوانی وجود داشت که بی شک به یکی از اسطوره های آرسنال تبدیل میشد و برای ابد در تاریخ باشگاه باقی میماند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۴/۲۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Metro
بازدید: ۲,۰۵۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰