loading
در حال بررسی درخواست شما
جو‌ ویلوک بازیکن بسیار بزرگی خواهد شد
جو‌ ویلوک بازیکن بسیار بزرگی خواهد شد

جو‌ ویلوک بازیکن بسیار بزرگی خواهد شد

ویلوک محصول آکادمی جوانان آرسنال است و در فصل گذشته در رقابت های جام ها تاثیر گذار بود. او در لیگ اروپا و لیگ حذفی برای تیم امتیاز آورد و در بازی های تدارکاتی ابتدای فصل لیگ برتر انگلیس، در برد ۳ بر ۱ دربرابر برنلی موجب پیروزی تیم شد.
 
این بازیکن ۱۹ ساله اعتبار خوبی از خود در بازی در مقابل بایرن مونیخ در جام قهرمانان بین المللی نشان داد و اوزیل گفته است که از درخشش او در بازی های آمریکا تعجب نکرده است.
 مسوت اوزیل اضافه کرد: او میداند که چه توانایی هایی دارد، اما به هیچ وجه در فوتبال خودخواه و مغرور نیست، اما به خود باور دارد. به خصوص در برابر بایرن مونیخ در روزگذشته او کیفیت عالی خود را نشان داد.ما بسیار خوشحال هستیم که او را به عنوان هم تیمی داریم.
او سال گذشته نیز بسیار پر قدرت بود.
بنابراین اگر شما با تیم اول کار کنید قدرتمند تر و به خود مطمئن تر هستید و روز بروز بهتر میشوید.
من فکر میکنم این فصل، بخصوص در پیش فصل که بسیار درخشید و کیفیت خود را نشان داد، فکر میکنم او این فصل نیز میتواند به ما کمک کند.
در انتهای روز باز میبینید که بازیکنان جوان باکیفیت هستندو باز هم انرژی دارند. آنها هر روز در تمرینات کیفیت خود را نشان میدهند. او‌اگر از نظر فیزیکی در وضعیت خوبی بماند و به خودش باور داشته باشد، برای ما بازیکن بزرگی خواهد بود.
 
در مصاحبه با اسکای اسپرت در ماه مارس با اونای امری او اشاره کرد که ویلووک میتواند جایگزین خوبی برای آرون رمزی باشد.
 
بعد از ۱۷ بازی برای توپچی ها در دو فصل گذشته برای تیم‌جوانان زیر ۲۰ سال، او اکنون به تیم اصلی راه یافته است.
 
بارقابتی که بین متئو گوندوزی و لوکاس توریرا که در حال تمرینات پیش فصل هستند، وجود دارد، اونای امری قصد دارد از جو ویلوک در مقابل نیوکاسل از او استفاده کند و حداقل سه بار در هفته او بازی کند.
 
امری افزود: او تماما در حال پیشرفت است و در فصل پیش، اردوی پیش فصل را با ما شروع کرد. کارایی او امروز بسیار متفاوت از سال گذشته است، شاید بخاطر اینست که او ایده ی ما را میداند و بهتر میشود.
او انگیزه ی زیادی دارد و بسیار جاه طلب است که کارایی بالایی برای تیم داشته باشد و‌به ایده های همه گوش میدهد. ما باهم زیاد صحبت میکنیم.
من واقعا فکر میکنم یک قدم دیگر باقی مانده بود تا او فصل را به خوبی با ما تمام کند و او ۱۲ دقیقه در فینال در مقابل چلسی بازی کرد و بازی او بسیار عالی بود. ما میدانیم که او‌چه چیزی نیاز دارد که باعث پیشرفتش در کنار تیم شود و هم به ما و هم به ایده های ما برای بهتر شدن کمک کند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۴/۳۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : SkySports
بازدید: ۱,۶۵۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰