loading
در حال بررسی درخواست شما
سبایوس رسما به آرسنال پیوست
سبایوس رسما به آرسنال پیوست

سبایوس رسما به آرسنال پیوست

این هافبک اسپانیایی درمورد دلیل انتخاب آرسنال، تأثیر هکتور بلرین، نقش اونای امری و دیگر مسائل در این مصاحبه صحبت کرد.متن کامل این مصاحبه را در ادامه بخوانید:
 
دنی، به آرسنال خوش آمدید. چه حسی به این انتقال داری؟
اول از همه، از شما بسیار ممنونم. به از پوشیدن این پیراهن احساس غرور می‌کنم. به یک باشگاه اصیل در لیگ برتر پیوسته‌ام و قدم مثبتی در دوران حرفه‌ای من است.
 
باشگاه‌های دیگری هم در لیگ برتر به جذب تو علاقمند بودند. چه چیزی از آرسنال باعث شد اینجا را انتخاب کنی؟
می‌دانستم که سرمربی به من اعتقاد دارد که برای شروع کار برای من بسیار مهم بود. از مسئولیتی که پوشیدن این پیراهن ایجاد می‌کند آگاه بودم و وقتی تصمیم به پیوستن به آرسنال را گرفتم لحظه غرورآمیزی بود.
 
اونای امری چه تأثیری در تصمیمت داشت؟ و درمورد جایگاهت در این فصل به تو چه چیزی گفت؟
سرمربی نقطه عطف به پیوستن من به این باشگاه بزرگ بود. او اسپانیایی است و مرا از زمان حضورم در باشگاه‌های دیگر می‌شناسد. واقعا از اینکه می‌توانم به آرسنال در دستیابی به اهدافمان کمک کنم خوشحالم.
 
سرمربی‌ای مثل اونای امری چه چیزی به بازی تو اضافه می‌کند؟
او بسیار تاکتیکی است و به‌نظرم این موضوع کمک بسیاری به من می‌کند تا در جایگاهم به پختگی برسم. فکر می‌کنم هردوی ما تلاش می‌کنیم تا از من بازیکن بهتری ساخته شود.
 
به نظر تو اینجا در انگلستان جنبه تاکتیکی مهم‌تر است؟
خب، من با لیگ برتر آشنا هستم زیرا از زمان حضورم در اسپانیا این لیگ را دنبال می‌کردم. یک لیگ بسیار تاکتیکی است و درعین‌حال فیزیکی. احتیاج دارم که با تیم هماهنگ شوم اما برای شروع کار لحظه‌شماری می‌کنم. واقعا هیجان‌انگیز است.
 
بیشتر از همه دوست داری درکنار کدام بازیکن بازی کنی، و چرا؟
من بازی‌های پیش‌فصل مقابل فیورنتینا و بایرن مونیخ را تماشا کردم و ما بازیکنان جوان و همچنین بازیکنان باتجربه زیادی در تیم داریم. سطح خوبی در تیم برقرار است و به‌دنبال این هستم تا با هم‌تیمی‌هایم هماهنگ شوم و در ترکیب جای بگیرم.
 
قبل از پیوستن با هیچیک از بازیکنان تیم صحبت کرده بودی؟
خب، همانطور که می‌دانید بازیکنان اسپانیایی مانند ناچو مونرئال و هکتور بلرین در اینجا حضور دارند. من خارج از فوتبال هم با هکتور ارتباط بسیار خوبی دارم. به او گفتم که درمورد پیوستن به آرسنال فکر می‌کنم و او گفت دیگر به فکر کردن ادامه ندهم زیرا اینجا یک شهر فوق‌العاده و باشگاه عالی است و دوران بسیار خوبی در انتظارم است. برای دیدنش لحظه‌شماری می‌کنم و از کمکی که برای پیوستنم به اینجا به من کرد متشکرم.
 
بله، وجود شخصیتی که از او شناخت داری به هماهنگ شدنت با باشگاه کمک خواهد کرد...
بله، سرمربی، که اسپانیایی است و هکتور که به حضورم در اینجا کمک کرد را در تیم دارم. باید با انتظاری که باشگاه از من دارد هماهنگ شوم و به‌سرعت با آن هماهنگ شوم زیرا  موفقیت در اینجا برایم اتفاق بزرگی خواهد بود.
 
انتقال تو بصورت قرضی است، خواهان دستیابی به چه چیزهایی در اینجا هستی؟
خب، من هنوز با هم‌تیمی‌هایم صحبت نکرده‌ام و هنوز از اهداف باشگاه اطلاع کاملی ندارم، اما به وضوح به اینجا آمده‌ام که هرچه در توانم است را خرج کنم. هیچکس نمی‌تواند این انگیزه را زیر سؤال ببرد زیرا از روز اولی که این پیراهن را بپوشم با تمام وجود بازی می‌کنم. برای دستیابی به اهداف باشگاه تلاش خواهیم کرد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۵/۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۰۳۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰