loading
در حال بررسی درخواست شما
نیکولاس پپه رسما به آرسنال پیوست
نیکولاس پپه رسما به آرسنال پیوست

نیکولاس پپه رسما به آرسنال پیوست

نیکولاس په‌په نمیتواند برای شروع کار در آرسنال و بازی در لیگ جزیره صبر کند،او ‌همچنین بسیار مشتاق است تا در کنار مهاجم ملی پوش تیم فرانسه الکساندر لاکازت بازی کند. الکساندر لاکازت یکی از اولین هم تیمی های په‌په بود که به او در لندن کولنی خوشآمد گفت،و‌ او به ما کمک کرد تا این خرید رکورد شکن را داشته باشیم.

ستاره های سابق لیگ فرانسه قبلا در مقابل هم صف آرایی کرده اند و په‌په گفته است که این باعث افتخار است که در کنار هم در ترکیب تیم قرار بگیرند‌.

او به سایت باشگاه آرسنال گفته است: هنگامی که من فهمیدم که به آرسنال نزدیک هستم،بلافاصله به یاد الکساندر و اوبامیانگ و قهرمان جام جهانی مسوت اوزیل و خیلی بازیکن دیگر افتادم که آنجا بازی میکنند و من هنگامی که در لیل بازی میکردم بازی این سه بازیکن را دنبال میکردم،من الکساندر را هنگامی که در لیون بازی میکرد را میشناختم و علاقه‌مند به بازی او بودم و حالا میتوانم کنار او بازی کنم.

رکورد نقل و انتقالات باشگاه چهارمین بازیکن ساحل عاجی باشگاه بعد از ژرونییو ،امانوئل ابوعه و کلو توره خواهد بود.

وی افزود :من میدانم‌ که بازیکنانی ساحل عاجی همچون کلو توره و امانوئل ابوعه و ژروینیو در آرسنال بازی کرده اند. من با کلو توره که به عنوان مربی در کنار ما در جام‌ملت های افریقا بود‌ در‌مورد آرسنال مشورت کردم و او به من راجع به سطح بالای آرسنال و لیگ جزیره و اینکه همیشه باید سخت تمرین کرد تا در سطح بالایی باشید صحبت کرد.


ما در مورد ژروینیو صحبت کردیم او‌ مانند من از لیل به آرسنال منتقل شد،من در شرایط مشابهی با او هستم،او و سایر بازیکنان بزرگ ساحل عاج نمونه هایی عالی برای جوانان ساحل عاجی هستند و امیدوارم که همه این که از این الگوها پیروی کنند‌.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۵/۱۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۴۴۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰