loading
در حال بررسی درخواست شما
سبایوس جای اوزیل را تنگ میکند...
سبایوس جای اوزیل را تنگ میکند...

سبایوس جای اوزیل را تنگ میکند...

این ستاره آلمانی که فصل گذشته در ٢۴ حضورش در لیگ برتر تنها پنج گل و دو پاس گل به ثبت رساند، بابت لغت عملکردش مورد هجمه هواداران آرسنال قرار گرفت. با درخواست اونای امری دنی سبایوس به‌صورت قرضی از رئال مادرید راهی لندن شد، و به اعتقاد نایجل وینتربرن، این بازیکن جوان جایگاه اوزیل در ترکیب یازده نفره را متزلزل خواهد کرد.
 
وینتربرن ستاره اسبق توپچی‌ها در گفتگو با 888sport گفت: من عاشق تماشای بازی اوزیل در دوران اوج او هستم اما فصل گذشته اصلا مؤثر نبود و نمی‌دانم ایراد کار کجا بود.این فصل خیلی زود تکلیف‌مان مشخص می‌شود زیرا سبایوس به تیم اضافه شده و بازیکن مشابهی است.اوزیل فوتبال چشم‌نوازی را ارائه می‌دهد اما تعهد او در زمان نیاز تیم به دفاع کردن زیر سوال است. به همین خاطر است که باید او را بیشتر صاحب توپ کنیم اما ما منچسترسیتی یا لیورپول نیستیم که بتوانیم کنترل کامل توپ رو میدان را در اختیار بگیریم.
 
فصل گذشته با ورود اونای امری به باشگاه اوزیل جایگاه گذشته خود در ترکیب را تا حدود زیادی از دست داد و حتی بارها نامش به‌عنوان خروجی این فصل باشگاه به چشم خورد.
 
وینتربرن معتقد است که اگر اوزیل خواهان حفظ جایگاه خود در ترکیب اصلی است، ده بازی ابتدایی فصل برای او از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
 
وینتربرن افزود: آیا از لحاظ ذهنی آماده نبود؟ آیا انتظارات زیادی بر دوش او بود؟ آیا مشکل از تمرینات جدید است؟ آیا با سبک اونای امری همخوانی ندارد؟ پس ما در همان ده بازی اول هرآنچه لازم است بدانیم را خواهیم داشت. آیا اوزیل می‌تواند تیم را بالا بکشد یا اونای امری از رویکرد او ناراضی خواهد بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۵/۱۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Mirror
بازدید: ۲,۷۱۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰