loading
در حال بررسی درخواست شما
برای شروع فصل جدید هیجان زده باشید
برای شروع فصل جدید هیجان زده باشید

برای شروع فصل جدید هیجان زده باشید

تابستان 2019 شاید یکی از به یاد ماندنی ترین تابستان های آرسنالی ها باشد جایی که با نا امیدی کامل از شکست در فینال لیگ اروپا و فروریختن کاخ آرزوهای بودجه 100 میلیون پوندی از رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا بود.
 

تمام خبرگزاری های معتبر و نزدیک به این باشگاه لندنی بودجه این تیم را در حدود 45 میلیون پوند اعلام کردند! این اتفاق باعث شده بود که هواداران آرسنال حتی ناامید از خرید یک بازیکن متوسط باشند تا نقطه عطف روزهایی بود که در شبکه های اجتماعی طرفداران با هشتگ "کرونیکه ما مراقب تو هستیم" سرآغاز روزهای هیجان انگیز آرسنالی ها شد. شاید کلید واژه این اتفاقات را بتوان در مصاحبه جاش کرونیکه با عنوان " هیجان زده باشید " بتوان جستجو کرد. بعد از تغییرات اساسی در کادر مدیریت آرسنال و رفتن ایوان گازیدیس حالا رائول سانلیهی اهمیت داشتن رابطه در دنیای تجارت امروز را نشان داد. رائول با در اختیار داشتن شبکه ای از ارتباطات با ایجینت ها مانند خورخه مندس و مدیران باشگاه های مختلف در سطح دنیا به این موضوع پی برده است به جای چانه زنی با مدیران باشگاه بهتر است اول از نظر مالی ایجنت های بازیکنان را راضی و خوشحال کند کاری که اد وود وارد منچستریونایتد سال ها با رشوه به ایجنت مینو راویولا توانسته بود بازیکنان مختلف و اسم و رسم داری به اولدترافورد منتقل کند.
 

باشگاه آرسنال امسال نشان داد در مسیر درستی قراردارد و با خریدهای مورد نیاز باشگاه سعی در رفع نقایص این سال های بی توجهی دارد. حتی اگر امری روی نیمکت نباشد باید امیدوار باشیم که این روند ادامه دار باشد تا آرسنال بعد از سال ها به یک تیم نرمال تبدیل شود و بعد از آن برای مدعی شدن نیاز به تقویت شدن در تمام سطوح دارد.

سبایوس:

شخصا از دیدن بازی های سبایوس بیشتر از نیکولاس پپه، هیجان زده هستم چرا که این بازیکن احتمالا تداعی کننده هافبک اسپانیایی سابق تیم، سانتی کازورلاس. سبایوس در همین دقایق اندکی به میدان رفته به خوبی نشان داده است چقدر سخت توپ را از دست می دهد و کنترل عالی روی توپ دارد چیزی که آرسنال با داشتن ژاکا از موضوع آسیب شدید می دید. نقطه قوت دیگری که این بازیکن خوش استیل اسپانیایی به ما نشان داد پرس ناگهانی روی بازیکن صاحب توپ در یک سوم دفاعی حریف است که اکثرا منجر به گرفتن خطا یا ایجاد موقعیت خطرناک برای تیم خودی شده است. به شما پیشنهاد می کنم برای دیدن بازی های سبایوس هیجان زده باشید. این بازیکن 22 ساله قطعا توانایی های زیادی در زمین بازی دارد و امیدوارم امری در یک پست مناسب از این بازیکن استفاده کند هرچقدر بیشتر بازی کند و اعتماد به نفس کافی در EPL را پیدا کند روزهای درخشان تری در انتظار تیم خواهد بود.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۵/۱۵
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : میلاد بهرام
بازدید: ۱,۸۱۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰