loading
در حال بررسی درخواست شما
غیر حرفه ای مثل کوشیلنی
غیر حرفه ای مثل کوشیلنی

غیر حرفه ای مثل کوشیلنی

بعد از شنیدن خبر رفتن کاپیتان کوشیلنی به بوردو فرانسه اولین جمله ای که به ذهنم رسید مکالمه بین ژان رنو و ناتالی پورتمن در فیلم Léon: The Professional  بود جایی که ماتیلدا می گوید : "من به اندازه کافی بزرگ شدم، از الان به بعد فقط سنم زیاد میشه و لئون پاسخ می دهد برای من برعکسه، من سنم به اندازه کافی زیاد هست. زمانی برای بزرگ شدن میخوام"

 

بازیکن 33 ساله سابق آرسنال با رکورد 453 روز مصدومیت درست لحظاتی پیش از تور تابستانی آمریکا اعلام می کند حاضر به شرکت در تمرینات پیش فصل نیست و می خواهد از تیم جدا شود! رفتاری فوق آماتور که حتی امروزه در کشور خودمون هم این موضوع دیگه منسوخ شده است.

 

7 جولای 2010 وقتی آرسنال رسما خبر به خدمت گرفتن این مدافع فرانسوی را از یورینت اعلام کرد همه فکر می کردیم که کابوس فلیپ سندروسی که به فولام رفته بود قرار است تمام شود اما در همان دو فصل ابتدایی کوشیلنی نشان داد وقتی بخواهد اشتباه کند، اشتباهات مرگباری انجام می دهد اما با گذشت زمان و عادت کردن به سرعت لیگ برتر این بازیکن توانست جایگاه ثابتی در ترکیب آرسنال پیدا کند و در سال های آخر به بازوبند کاپیتانی برسد.

 

ولی در سالی که آرسنال با توجه به نرسیدن به لیگ قهرمانان اروپا با مشکلات مالی شدیدی در بودجه تابستانی مواجه بود تصمیم می گیرد که تیم را ترک کند! آن هم در پستی که آرسنالی ها به شدت مشکل دارند، قلب دفاع! کوشیلنی حتی شخصا تلاش می کند تا قیمت پایین آرسنال را ترک کند و این نشان می دهد حتی این بازیکن مشکل مالی نیز نداشته است و سال هاس از تیم ملی فرانسه به دور است پس دلیل این تصمیم چیست؟ آیا صرفا بخاطر برگشت به محل زندگی خود و حفظ منافع شخصی باید پا بر روی گذشته ای که گذاشت که هواداران آرسنال در تمام لحظات طولانی مصدومیت از او حمایت می کردند؟

حتی نحوه معرفی این بازیکن نیز توهین بزرگی به طرفداران آرسنالی که با شعار یک توپچی همواره توپچی باقی می ماند بود، در یک اقدام نا متعارف با لباس آرسنال جلوی دوربین سپس درآورن لباس و زیر آن کیت بوردو! آیا این معارفه ای در حد کاپیتان اول آرسنال است؟

کوشیلنی نشان داد فقط سن این بازیکن بالا رفته اما هنوز در دنیای حرفه ای فوتبال بزرگ نشده است. شاید شاید اگر طرفداران آرسنال بعد از اون اشتباه مهلک در نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل گریژمان و خوشحالی تحقیر آمیز هموطن کوشیلنی در امارات به سادگی از کنار این اشتباه نمی گذشتند امروز شاهد این رفتار نبودیم.

 

اما شخصا به رائول سانلیهی و تیم او تبریک می گویم که ایستادگی کامل در مقابل رفتار شرم آور کوشیلنی برای انتقال رایگان یا ناچیز خود به فرانسه ایستادگی کردند و توانستند برای بازیکن 33 ساله خود حداقل 5 میلیون یورو پول دریافت کنند.

 

همه ما میدونیم رمزی بخاطر دستمزد بیشتر به یونتووس رفت اما با انجام رفتار حرفه ای شاید کمتر هوادار آرسنال از دست این بازیکن ناراحت باشد اما آقای کوشیلنی شما بخاطر چی این رفتار زننده انجام دادی؟ نزدیک بودن به محل زندگی؟

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۵/۱۶
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع :
بازدید: ۱,۵۳۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰