loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه داوید لوییز بعد از پیوستنش به آرسنال
مصاحبه داوید لوییز بعد از پیوستنش به آرسنال

مصاحبه داوید لوییز بعد از پیوستنش به آرسنال

💬 در مورد پیوستن به آرسنال:
"حس فوق العاده ای است. این یک ‌دوره جدید در زندگی و کارنامه حرفه ای من است. برای بازی در این باشگاه بزرگ هیجان زده ام، من با تماشای بسیاری از بازی های آرسنال بزرگ شدم ، علی الخصوص بازیکنان بزرگی که در گذشته داشتند. بنابراین هیجان زده ام که به این تیم ‌کمک کنم تا کار های بزرگی انجام دهد.فكر نمي كنم خيلي از  بازيكن ها اينگونه انتقال را انجام دهند و به احتمال زياد مي ترسند.من فقط مي خواهم كار هاي بزرگي در زندگي خود انجام دهم و همانطور كه گفتم دوران من در چلسي تمام شد و براي شروع كردن اين قسمت از زندگيَم هيجان دارم."

💬 در مورد ترک چلسی و پیوستن به رقیب:
"دوره من در آنجا به اتمام رسید و من شانس این را داشتم تا به یک باشگاه بزرگ دیگر ملحق شوم‌. همیشه در زندگی ام دوست داشتم تا با چالش روبرو شوم. از اینکه هرچیزی را امتحان کنم واهمه ای ندارم."

💬 درمورد آرسنال:
"آرسنال باشگاه بزرگيست نه تنها در انگليس بلكه همه در جهان اين را مي دانند. وقتي فرصت بازي براي همچين باشگاه بزرگي بود بايد از آن استفاده مي كردم، براي همين اينجا هستم."

💬 درمورد امری:
"امری نقش بسیار بزرگی در آمدن من به ارسنال داشت، من او را میشناسم. بعضی از افراد باشگاه مثل رائول سانهیلی و ادو گاسپار را میشناسم. از کیفیت تیم و بازیکنان خبر دارم و همین امر باعث شد من هیجان داشته باشم تا به ارسنال بیایم‌، جاه طلبی داشته باشم تا بتوام در اینجا چیز های بزرگی را ببرم."
 

 

 

* مجله آرسنال

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۵/۱۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۵۹۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰