loading
در حال بررسی درخواست شما
ما آماده ایم برای یک رقابت تازه
ما آماده ایم برای یک رقابت تازه

ما آماده ایم برای یک رقابت تازه

پیش از شروع اولین بازی آرسنال در فصل جدید  لیگ برتر اونای امری پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود

 

-درباره‌ی عملکرد تیم در فصل نقل و انتقالات..
 
عصر بخیر، دیروز احتمالا نقل و انتقالات برای ما به اتمام رسید و با بازیکنانی قرارداد امضاء کردیم و برخی هم از ما جدا شدند، من بسیار از عملکردمان در نقل و انتقالات راضی هستم، باشگاه تمام تلاش خود را کرد تا به ما کمک کند و تیم ما را قوی تر کند. حالا ما یکشنبه لیگ را شروع می‌کنیم و من می خواهم نمایش بازیکنانمان را ببینم، ما فعلا تنها روی این بازی کار خواهیم کرد.
 
 
-از مدافعان اضافه شده به تیم در روز آخر راضی هستید؟
 
آنها اضافه شدند تا به ما کمک کنند و دست ما را برای انتخاب‌های متفاوت باز بگذارند، تیرنی دفاع چپ و داوید لوییز دفاع وسط است، هر دوی آنها تجربه دارند و در بالاترین سطح بازی کرده‌اند و ما را پوشش خواهند داد، آنها به همراه دیگر بازیکنان در ترکیب هستند و در حال کسب اعتماد به نفس خود و آشنایی با دیگران هستند و بعد از آن برای ما بازی خواهند کرد.
 
 
-آیا کاپیتان را انتخاب کرده‌ايد؟
 
همانطور که می‌دانید در لحظه‌های آخر تغییراتی رخ داد، کاپیتان اول ما کوشیلنی بود که چند روز پیش تیم را ترک کرد، ما فصل نقل و انتقالات را به پایان رساندیم اما در کشورهای دیگر‌ همچنان نقل و انتقالات ادامه دارد و در ۲۵ روز آینده بعضی بازیکنان ما را ترک خواهند کرد و این دلیلی است که من می‌خواهم تا ابتدا لیست کامل تیم را ببینم و سپس کاپیتان تیم را انتخاب کنم، اما در حال حاضر ۳ کاپیتان داریم، ژاکا، مسوت اوزیل و ناچو مونرئال، اما من می‌خواهم تا دو کاپیتان دیگر هم انتخاب کنم و من مانند فصل گذشته معتقدم ۵ کاپیتان نیاز است معرفی شود.
 
 
-هدف واقع گرایانه‌ی شما در فصل آینده...
 
ما از تیم و بازیکنان راضی هستیم و انگیزه‌ی ما کسب بهترین نتیجه در تمام مسابقات است، لیگ برتر اصلی‌ترین هدف ماست و ۳۸ بازی داریم که به اهدافمان برسیم و در جمع ۴ تیم برتر باشیم و می‌دانیم که سخت است، ما فصل پیش اختلافمان را با تیم‌های دیگر را کمتر کردیم و در این فصل هم می‌خواهیم تا همین کار را انجام دهیم و اختلاف امتیاز را با سایر تیم‌ها کمتر کنیم، من فکر می‌کنم در حال حاضر منچستر سیتی و لیورپول قوی‌ترین تیم‌ها در لیگ هستند و تیم‌های دیگر مثل تاتنهام، چلسی و... هم همین هدف را دارند.
 
فصل پیش اختلاف ما یک امتیاز بود اما این فصل چالشی جدید است، هدف ما بودن در چهار تیم برتر است اما سایر تیم‌ها مانند اورتون در حال تلاش هستند و خریدهای خوبی انجام داده‌اند، لیگ جزیره بهترین لیگ دنیا است و ما برای حضور در ۴ تیم برتر تلاش می‌کنیم.
 
 
-بیشتر از همه مشتاق حرف زدن با چه کسی هستی؟
 
تمام بازیکنان، من می‌خواهم به هوادارن نشان دهم و بگویم که من مشتاق کار کردن با داوید لوییز و سبایوس و مارتینلی و په‌په و تیرنی و ویلوک و نلسون و لاکازت و اوبامیانگ و لنو و مارتینز و متئو هستم، من به تمام بازیکنان نیاز دارم و می‌خواهیم با هم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم، چالش و هدف اصلی من کسب جام برای امروز و آینده‌ام در این باشگاه است، قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر و برگشت به لیگ قهرمانان هدف ماست اما بالاتر از همه من می‌خواهم تا تمام بازیکنان پیشرفت کنند.
 
 
-آیا پستی نیاز به تقویت دارد؟
 
جواب من پاسخی است که پیش از این داده‌ام، من از بازیکنان فعلی راضی هستم و بازیکنان جوانی که شانس بودن با ما را دارند و مانند بقیه از بودن آنها هم راضی هستم.
 
 
-آیا لاکازت و په‌په آماده خواهند بود؟
 
ما پیش فصل را با بعضی بازیکنان گذراندیم و برخی نیز دیرتر به ما ملحق شدند، من یکشنبه با بازیکنانی بازی خواهم کرد که از آمادگی آنها اطمینان دارم، برخی بازیکنان دیر اضافه شدند و برخی مصدوم شدند، لاکازت دیروز با ما تمرین کرد و من یکشنبه تصمیم خواهم گرفت، په‌په هم همینطور، او یک هفته با ما تمرین کرده است، من میخواهم حس خوبی در بین بازیکنان و مربیان و تمرینات ما داشته باشد، تمرینات تیم لیل با ما متفاوت است، اما من می‌خواهم او در بهترین زمان اولین حضورش را داشته باشد که شاید یکشنبه باشد.
 
 
-انتظار شما در برابر نیوکاسل چیست؟
 
آنها سبک بازی خود را با مربی جدید عوض کرده‌اند و من برخی از بازی‌های آنها را دیده‌ام و خوب بازی می‌کنند، سرمربی با تجربه‌ای دارند و اینجا نیز بازی کرده است، او بازی‌های ترکیبی را دوست دارد و تهاجمی بازی می‌کند و این برای ما سخت است، و آنها بازی اول را در خانه هستند و هوادارانشان به آنها کمک خواهند کرد کار را سخت می‌کند، من می‌خواهم خوشبین باشم و ما باید آماده باشیم تا بهترین عملکرد را از نظر فردی و تیمی ارائه دهیم، ما باید خوب بازی کنیم و از نظر دفاعی قوی باشیم و به هوادارانمان نیاز داریم و ما مشتاق و آماده برای فصل جدید هستیم.
 
 
در مورد شکودران موستافی....
 
پس از پایان فصل گذشته و در طول دوران مسابقات پیش فصل من با شکودران صحبت کردم، همچنین دو هفته‌ی گذشته من با او دیدار داشتم و صحبت کردم و به او اعلام کردم که ممکن است او از اینجا خارج شود، اما هنوز هیچ تصميمی در این خصوص گرفته نشده است.
 
 
-داوید لوییز چه چیزی برای آرسنال می‌آورد؟
 
من دو ماه با او در پاریس سنت ژرمن کار کرده‌ام و بعد او به چلسی و رفت و حالا این فرصت خوبی برای ما است و اینکه او از چلسی به اینجا آمده قدم بزرگی است، او می خواهد تا با ما کارهای بزرگی انجام دهد و به ما کمک کند تا کاری بزرگ برای حالا و آینده انجام دهیم، او مدافع خوب و با کیفیت و با تجربه‌ای است و او آمده است تا به ما کمک کند.
 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۵/۲۰
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۶۵۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰