loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی امری پس از کسب پیروزی خارج از خانه در هفته اول لیگ
کنفرانس مطبوعاتی امری پس از کسب پیروزی خارج از خانه در هفته اول لیگ

کنفرانس مطبوعاتی امری پس از کسب پیروزی خارج از خانه در هفته اول لیگ

اونای امری بعد از سفر به نیوکاسل در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر موفق به کسب پیروزی و بسته نگه داشتن دروازه خود شد.
 
صحبت‌های اونای امری درمورد عملکرد تیم و عملکردی فردی اوبامیانگ، و وضعیت مسوت اوزیل، سئاد کولاسیناچ و نیکولاس پپه در خلال کنفرانس مطبوعاتی در ادامه بخوانید.
 
شروع فصل جدید و ثبت کلین شیت در بازی خارج از خانه...
 
پیش از این، خواسته من کسب پیروزی در بازی است. من به‌دنبال کسب پیروزی، گلزنی و ثبت کلین شیت هستم. امروز موفق به کسب تمام این موارد شدیم. کسب پیروزی فقط با ایجاد تعادل در دفاع و حمله محقق می‌شود. امروز، به نظر من، در طول نود دقیقه با جدی گرفتن بازی، انسجام و کنترل توپ و میدان موفق به کسب پیروزی شدیم. همچنین، با ایجاد موقعیت برای مهاجمین خود و گلزنی اوبا پیروز شدیم.
 
از دست دادن چند مدافع باتجربه و عملکرد امروز چمبرز...
 
درواقع، سال گذشته فصل بسیار خوبی برای کالون چمبرز بود زیرا در تمام مسابقات برای فولام به میدان رفت. آنها از او به‌عنوان مدافع در در دفاع سه نفره، و چهار نفره و همینطور بازیکن خط میانی بهره گرفتند. طبق بازی‌های پیش‌فصل، او امروز استحقاق حضور در میدان را داشت و با تمرکز بسیار بالایی بازی کرد و در کنار سوکراتیس بسیار جدی کار کرد. می‌خواهم در تمامی پست‌ها فضای رقابتی ایجاد شود. درکنار داوید لوییز و بعد از اضافه شدن راب هولدینگ، که بطور مرتب درحال بازی درکنار تیم زیر ۲۳ سال است، چنین فضایی ایجاد می‌شود. هکتور بیرین هم از ماه آینده اضافه خواهد شد. امروز سئاد را دراختيار نداشتیم و کیران تیرنی هم بدلیل مصدومیت در دسترس نبود. به‌نظرم توانایی پیشرفت در خط دفاعرا داریم و چنین اتفاقی خواهد افتاد، اما مهم‌تر از هرچیزی این است که یک تیم مهاجمی باشیم.
 
وضعیت مسوت و سئاد به چه صورت است؟ آبا به بازی مقابل برنلی خواهند رسید؟
 
باشگاه درحال مدیریت وضعیت موجود است. می‌خواهیم در سریع‌ترین زمان ممکن در کنار آن‌ها باشیم و طبق معمول به تمرین مشغول شوند و در میدان حضور پیدا کنند. هنوز اطلاعی از وضعیت آنها ندارم.
 
گلزنی دوباره‌ی اوبامیانگ...
 
هدف ما این است که دفاع کردن را با اوبامیانگ و حمله کردن را با برند لنو آغاز کنیم. نیاز به ایجاد ترکیب‌های، شرایط و موقعیت‌های مناسب داریم و هر بازیکنی قابلیت خود برای گلزنی، ارسال توپ، ثبت پاس گل و انجام کارهای تدافعی را دارد. اوبامیانگ درکنار لاکازت، پپه، ریس نلسون، میکی و دیگر بازیکنان از گلزنان ما به‌حساب می‌آیند. و به‌نظرم امروز تمام بازیکنان عالی کار کردند. اوبامیانگ گلزنی کرد، اما محصول تلاش تمام بازیکنان بود.
 
آیا اوبامیانگ می‌تواند این فصل آمار گلزنی خود را بهبود بخشد؟
 
بله. ایده ما این است که کار خود را به‌عنوان یک تیم تهاجمی ادامه دهیم. هرچند باید تعادل خود را از نظر تدافعی نیز حفظ کنیم. امروز شروع خوبی داشتیم و هفته آینده چالش دیگری پیش‌روی ماست. باید بتوانیم کلین شیت دیگری ثبت کنیم، اما پیش از آن کسب پیروزی و داشتن روحیه تیمی مناسب، روحیه مناسب در استادیوم امارات، لازم است. امروز دچار مشکلاتی شدیم اما استحقاق پیروزی را داشتیم. خوشحالم اما باید آرامش خود را حفظ کنیم و فردا به تمرین و آماده‌سازی برای بازی روز شنبه مشغول شویم.
 
چرا خریدهای جدید باشگاه کار خود را از روی نیمکت آغاز کردند؟
 
دیروز توضیح دادم که شرایط متفاوت است. داوید لوئیز پیش‌فصل را با تیم دیگری سپری کرده و از نظر جسمی آماده است اما تنها یک جلسه یعنی دیروز در کنار ما به تمرین پرداخته. جمعه سی دقیقه همراه با ما تمرین کرد. می‌خواستم به آن‌ها اعتمادبه‌نفس لازم برای حضور در کنار یکدیگر را تزریق کنم زیرا درکنار هم عملکرد بسیار خوبی دارند، منظورم سوکراتیس و چمبرز است. نیکولاس پپه هم هفته گذشته اضافه شد و باید از نظر جسمانی برای حضور نود دقیقه‌ای به آمادگی صددرصد برسد. به‌نظرم بیست دقیقه برای امروز مناسب بود. و سبایوس هم در میانه راه است هرچند که قبل از پپه اضافه شد اما دچار مصدومیت شد و موفق تمرین کردن نشد. اما باید با فضای لیگ برتر آشنا شود، پس امروز روز مهمی برای او و ما بود. همچنین از ویلوک و ریس نلسون استفاده کردم زیرا استحقاق حضور در میدان را داشتند و افزایش اعتمادبه‌نفس در آنها به ما کمک خواهد کرد. مارتینلی هم به همین منوال، او هم ده دقیقه آخر را بازی کرد زیرا لیاقتش را داشت.
 
چه چیزی از عملکرد ویلوک و نلسون دستگیرتان شد؟
 
خوب بودند. آن‌ها جوان هستند و باید اعتمادبه‌نفس بیشتری پیدا کنند و کسب تجربه کنند. ماا ما نیاز به کسب پیروزی داریم. ما به آنها کمک می‌کنیم و هدایتشان می‌کنیم و انتظار ما انتظار بالایی است. باید فرآیندی را طی کنند و گاهی مثل امروز از ابتدا و گاهی از روی نیمکت کار را آغاز می‌کنند. اما در هر حال آنها درکنار ما خواهند بود.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۵/۲۱
به قلم سپهر بهارلویی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳,۰۶۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰