loading
در حال بررسی درخواست شما
اوزیل امنیت خانه‌اش را با نگهبانی ۲۴ ساعته‌ی سگ‌ها بالا برد
اوزیل امنیت خانه‌اش را با نگهبانی ۲۴ ساعته‌ی سگ‌ها بالا برد

اوزیل امنیت خانه‌اش را با نگهبانی ۲۴ ساعته‌ی سگ‌ها بالا برد

مسوت اوزیل و سئاد کولاسیناچ ماه گذشته در لندن مورد حمله ی اشراری که سعی کردند ساعت های آنان را بدزدند قرار گرفتند.پلیس وعده داده است تا آنها را دستگیر کند و حالا این گروه خلافکار پاسخ داده است که هر چه این بازیکنان دارند را می دزدند!

هر دو بازیکن فعلا مخفی شده اند و به همین دیدار آرسنال برابر نیوکاسل را  از دست دادند.سان نیز در این باره خبر داده است که همسر کولاسیناچ  به آلمان فرار کرده است. گروه اشرار از هشدار پلیس آگاه است و به همین دلیل عصبانی تر از قبل عمل می کند.آنها برای اینکه نشان دهند که جدی هستند بیشتر تهدید کرده اند و ترس خود را نشان نداده اند.

در ابتدا آنها دنبال چند ساعت بودند اما حالا تهدید کرده اند که همه چیز این دو نفر را می خواهند. اکنون نیز امنیت در خانه ی اوزیل بالا رفته است و گیت امنیتی و سگ های نگهبان ۲۴ ساعته در اطراف خانه ی او دیده شده اند. در حمله‌ای که ۲۵ جولای انجام شد اوزیل خانه ی ۳ میلیون پوندی اش را با مرسدس سیاه رنگی ترک کرد که در تصاویر منتشر شده کولاسیناچ از او دفاع کرده است.

مهاجمان خودروی او را در خیابان های شمال لندن دنبال کردند و در حالی که او با سرعت حرکت می کرد سعی کردند تا با پرتات سنگ شیشه ی ماشین او را بشکانند. فیلم های منتشر شده شجاعات کولاسیناچ را به خوبی نمایش می دهند که از اوزیل دفاع کرده است.او بعد از این حمله نیز با پستی اعلام کرد که حال هر دوی آنها خوب است.

پنجشنبه شب نیز پلیس دو تن از اشرار ترک تبار به نام های فرهات ارکان و سلمان اکینچی را به دلیل رفتار مشکوک و تلاش برای وارد شدن به خانه ی شمال لندن اوزیل دستگیر کرده است. سخنگوی باشگاه آرسنال نیز علت کنار گذاشته شدن این دو بازیکن از لیست آرسنال برای بازی با نیوکاسل را همین اتفاق اعلام کرد و گفت که اولویت اصلی باشگاه سلامت بازیکنان و خانواده هایشان است.باشگاه با پلیس در ارتباط است و آنها در زود ترین زمان ممکن به تمرینات اضافه می شوند.

این غیبت ها از مشکلات ناخواسته ی امری در ابتدای فصل به شمار می آید.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۵/۲۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : TheSun
بازدید: ۱,۳۱۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰