loading
در حال بررسی درخواست شما
لاکازت و پپه چگونه می توانند به امری کمک کنند؟
لاکازت و پپه چگونه می توانند به امری کمک کنند؟

لاکازت و پپه چگونه می توانند به امری کمک کنند؟

آرسنال پس از شکست نیوکاسل یونایتد درسنت جیمز پارک ، روز یکشنبه رقابت های لیگ برتر خود را با پیروزی آغاز کرد. این یک بازی سخت بود که در دقیقه 57 پس از یک سانتر عالی از اینسلی میتلند نایلز توسط پیرامریک اوبامیانگ تک گل بازی به ثمر رسید.

 

این گل به خوبی نشان داد که آرسنال ظرفیت استفاده از ضد حمله و بازیکنان سریع خود را دارد باید به این نکته توجه کنید که از زمان گرفتن توپ توسط نایلز و گل زنی تنها 7 ثانیه زمان لازم داشتند.

 

در ابتدا اونای امری چیدمان 4-2-3-1 را انتخاب کرده بود و پپه و لاکازت روی نیمکت ذخیره ها قرار داشتند.

 

پپه اولین بازی خود را در لیگ در میانه های نیمه دوم انجام داد اما لاکازت که در تور پیش فصل مصدوم شده بود ترجیح داد که روی نیمکت باقی بماند اما سوال اینجاس این مهاجم فرانسوی چه نقشی برای امری ایفا خواهد کرد؟

 

فصل گذشته این مرد فرانسوی نشان داد در امارات راه گلزنی به خوبی بلد است و توانست 9 گل در مقابل طرفداران خود به ثمر برساند همچنین 3 پاس گل نیز به کارنامه خود اضافه کرد

 

اما در خارج از خانه او تنها 4 گل به ثمر رساند که نشان می دهد در امر گلزنی در بازی های دور از امارات لاکازت موفق نبوده است که این موضوع ممکن است در این فصل نیز ادامه پیدا کند.

 

در فصل گذشته آرسنال در بازی های خارج از خانه 7 برد 4 تساوی و 8 باخت از 19 بازی خارج از خانه خود بدست آوردند. بزرگترین مشکل آن ها عدم مالکیت توپ بود که باید سعی میکرند با استفاده از ضد حمله یا ضربات ایستگاهی به گل برسند نه با استفاده از تسلط بر روی بازی.

در حالی که لاکازت یک تمام کننده عالی است اما به همراه مسوت اوزیل و هنریک میخیتاریان آن ها توانایی ایجاد سرعت لازم برای ضد حمله را نداشتند این یک دلیلی است که می توان توضیح داد چرا آرسنالی ها در برابر 42 گل در خانه تنها 31 گل در خارج از خانه به ثمر رسانند. این دلیلی بود که امری این تابستان اصرار داشت که پپه را از لیل به خدمت بگیرد.

 

در فصل گذشته لیگ 1 فرانسه تیم لیل با چیدمان 4-2-3-1 به میدان می رفت اما اصراری روی مالکیت توپ نداشتن و با تحت فشار قراردادن تیم حریف مجبور به اشتباه کردن و ضد حمله سریع می زدند. اما وظیفه پپه در این تاکتیک متفاوت بود، همانطور که به خوبی گفته شد او توانسته بود 22 گل و 11 پاس گل به ثمر برساند که جالب است بدونید 12 گل در بازی های خارج از خانه بوده است و این یعنی بیشتر از نیمی از گل های این وینگر ساحل عاجی.

زمانی که لیل توپ را از دست میداد مهاجمان آن ها در بین مدافعین حریف قرار می گرفتند تا هافبک ها برای ضد حمله توپ را سریع به آن ها برسانند. وقتی هافبک ها صاحب توپ میشدند با یک پاس بلند پشت مدافعین یا پاس های قطری برای پپه ارسال میکردند تا او را در حالت تک به تک قرار دهند. این همان دلیلی است که امری اصرار زیاد برای خرید این بازیکن داشت.

با توجه به موارد بالا آرسنال این فصل تحت نظر امری احتمالا تاکتیک های متفاوتی خواهد داشت، آن ها در خانه سعی بر داشتن مالکیت توپ و ایجاد خلاقیت و موقعیت با بازیکنانی مثل اوزیل و سبایوس و میخیتاریان داشته باشند و در این حالت لاکازت بهترین کمک را خواهد کرد و در بازی های خارج از خانه سعی استفاده از سرعت بیشتر در جناحین با استفاده از پپه و اوبامیانگ خواهند داشت.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۵/۲۳
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع :
بازدید: ۲,۵۷۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰