loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 2 بارسلونا 5 (دوستانه)
آرسنال 2 بارسلونا 5 (دوستانه)

آرسنال ۲ بارسلونا ۵ (دوستانه)

علارغم اینکه آرسنال موفق شد با گل کتی مکیب از حریف قدر خود یعنی بارسا پیش افتد اما در ادامه عملکرد چندان جالبی از خود به نمایش نگذاشت و 5-2 شکست خورد.
 
 
 این بازی در حالی برگزار شد که که فیل نویل در ورزشگاه حضور داشت تا از اسپانسر تیممان new North Bank stand رونمایی کند . همچنین خریدهای تابستانی تیم یعنی مانوئلا زینسبرگر، لئونی مایر، جیل رورد هر سه در ترکیب ابتدایی تیم حضور داشتند. 
 
 
حریف اسپانیایی آرسنال فصل گذشته موفق شده بود که به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد و از همان ابتدای کار مشخص بود که می تواند موقعیت های زیادی را روی دروازه ی ما ایجاد کند. 
 
 
آرسنال در ابتدای بازی عملکرد خوبی داشت و با گل کتی مک کیب ( از فاصله ی 20 یاردی)  در دقیقه ی 37 از بارسلونا پیش افتاد اما در ادامه خوب کار نکرد. 
 
 
بارسلونا انتهای نیمه ی اول و تنها در ظرف 2 دقیقه موفق شد با گلهای گوییجارو که از فاصله ی 25 یاردی گوشه ی راست دروازه را هدف گرفت و بازیکن سابقمان اسیست اشوالا که زینسبرگر را به خوبی جا گذاشت نتیجه را به نفع خود برگرداند.
 
 
تیم مونتمورو باید با شروع نیمه ی نخست سریعا به بازی باز میگشت اما دقیقه ی 50 بود که برای بار دوم اشوالا موفق شد گلزنی کند. پس از این گل بازیکن تعویضی بارسا یعنی پینا گل چهارم را برای تیمش به ثمر رساند و کار را برای توپچی ها بسیار سخت کرد.
 
 
با گرفتن خطای هند به نفع آرسنال و گلزنی کیم لیتل از روی نقطه ی پنالتی امیدها به تیم بازگشت اما طولی نکشید که مجددا پینا برای تیمش گلزنی کرد و این بازی با نتیجه ی 5-1 به نفع میهمان به پایان رسید.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۵/۲۵
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۶۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰