loading
در حال بررسی درخواست شما
اونای امری بعد از شکست برنلی مقابل خبرنگاران نشست
اونای امری بعد از شکست برنلی مقابل خبرنگاران نشست

اونای امری بعد از شکست برنلی مقابل خبرنگاران نشست

درمورد نتیجه...
عصر بخیر. بله، از این نتیجه خوشحالیم و فکر می‌کنم ایده و برنامه ما برای این بازی این بود که روز سختی در پیش خواهیم داشت و باید خود را با برنامه آن‌ها که بازی مستقیم، تمرکز روی توپ‌های دوم و پرس بالای زمین است وفق دهیم. بعد از آن به‌دنبال دیکه کردن ایده خودمان بودیم. به نظرم بخاطر استفاده از موقعیت‌هایمان موفق به کسب پیروزی شدیم... توانستیم ٢-١ جلو بیفتیم اما در بسیاری از لحظات موفق به پیاده‌سازی ایده‌هایمان نبودیم زیرا فشار زیادی آوردند و می‌خواستند ما را به دردسر بیاندازند.

عملکرد داوید لوییز، په‌په و دنی سبایوس...
چيزی که امروز می‌خواستیم ایجاد فضایی مناسب درکنار هواداران‌مان بود. امروز، بازیکنان جدیدمان در اولین حضورشان در این‌جا تأثیرگذار بودند. ما این فضا را با چندین بازیکن دیگر مانند ویلوک ایجاد کردیم که عملکرد بسیار خوبی داشت. می‌توانیم بگوییم که بازیکنان جوان شانس حضور در میدان را دارند و ویلوک از پس مسوولیت‌هایی که برعهده‌اش بود برآمد. به نظرم می‌توانید درمورد کل تیم صحبت کنید زیرا کار ما تیمی بود و  از کیفیت و ظرفیت کارهای انفرادی هم برخوردار بودیم، اما در نهایت یک تیم هستیم. همچنین، باید برای هر بازی در امارات درکنار هواداران‌مان برنامه ویژه‌ای را داشته باشیم که امروز از پس آن برآمدیم.

سبایوس و اثری که در میانه زمین خواهد داشت...
برعهده ماست که او را در بهترین جایگاه ممکن قرار دهیم تا کیفیت‌های خود را مطابق ایده‌های ما به نمایش بگذارد. پیش از آمدنش به اینجا با او صحبت کردم و گفتم که در پست‌های ٨ و ١٠ بازی خواهد کرد. امروز در پست شماره ١٠ بازی کرد اما در بسیاری از موارد جای خود را با ویلوک در پست ٨ که پست تخصصی اوست تعویض می‌کرد.

کسب ۶ امتیاز از دو بازی ابتدایی فصل...
ما ٣۶ بازی پیش‌روی خود داریم. کار را با دو پیروزی آغاز کردیم و فصل گذشته با دو شکست فصل برایمان شروع شد. البته فصل گذشته در ادامه به خوبی پیشرفت کردیم. خوشحالیم که شش امتیازی هستیم اما هفته آینده باید به مصاف لیورپول برویم که چالش بزرگی برای ماست. حضور در این رتبه حس خوبی است اما هر بازی دشواری‌های خود را دارد. می‌خواهیم بطور منسجم در رقابت بمانیم، و درحال حاضر در این دو بازی این شرایط را داشته‌ایم. اما می‌دانیم که در ادامه به تجربه و عملکرد مناسب و کیفیت‌های فردی تمام بازیکنان نیاز خواهیم داشت و باید در تمرینات و بازی‌های بعدی پیشرفت کنیم. بیایید مثبت‌اندیش و واقع‌بین باشیم، کار دشواری پیش‌روست. بیایید از لحظه لذت ببریم.

یک تیم برنده را برای دیدار مقابل لیورپول به میدان می‌فرستید؟
یکی از مواردی که می‌خواهیم در آن پیشرفت کنیم ایجاد رقابت در تمام پست‌های تیم است و اینکه بتوانیم مسؤولیت‌های مختلفی را عهده‌دار شویم. برای مثال، امروز که ژاکا، مسوت، راب هولدینگ و هکتور بیرین بیرون بودند، گزینه‌های دیگری برای انجام یک عملکرد عالی در اختیار داشتیم. وقتی تمام بازیکنان شرایط بازی کردن را داشته‌باشند عالی می‌شود. اما راه طولانی است و شرایط و مسائل مختلفی مانند مصدومیت برای بازیکنان بوجود می‌آید. برای مثال سال گذشته، به دلیل اینکه در برخی مقاطع گزینه‌های کافی در بازی در اختیار نداشتیم امتیاز از دست دادیم. ترجیح می‌دهم امسال بازیکنان مهمی روی نیمکت در اختیار داشته باشم، اما واقعا با امکان ایجاد تأثیر مثبت در میدان. به‌نظرم شرایط تیم رقابتی‌تر می‌شود. نظر بنده این است.

مشکلی با وی‌اِی‌آر دارید؟
از نظر من وی‌ای‌آر پدیده مثبتی است. وقتی به سراغ بازبینی می‌روند، حتما به این‌کار نیاز بوده است. بعد از آن هم تصمیم درست بود.

مثلث اوبامیانگ، لاکازت و په‌په...
ساختار تاکتیکی آن‌ها بسیار قدرتمند بود و باید خود را با آن وفق می‌دادیم. بعد از باید ظرفیت، کیفیت، مهارت‌ها، و ساختار تدافعی و تهاجمی خود را پیاده می‌کردیم. در این زمینه موفق بوديم. البته درمورد امروز اگر نتیجه را درنظر نگیریم، می‌توانستیم بهتر ظاهر شویم. گل‌های لاکازت و اوبامیانگ عالی بودند. همچنین عملکرد په‌په بسیار خوب بود. ۴۵ دقیقه بازی کرد و تنها دو هفته است که درکنار ماست و باید آمادگی خود را بیشتر کند. دیروز از او درمورد شرایطش دراینجا و پیش از بازی پرسیدم و او درحال پیشرفت است، اما هنوز جا دارد. امروز، به نظرم ۴۵ دقیقه زمان مناسبی برای او بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۵/۲۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۳۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰