loading
در حال بررسی درخواست شما
چند خبر کوتاه از باشگاه
چند خبر کوتاه از باشگاه

چند خبر کوتاه از باشگاه

💬 داوید لوییز :
 
"در طول عمر ورزشی ام لحظه های شگفت انگیز زیادی داشتم و جام های زیادی بردم. من فقط تلاش میکنم تا به آنها [ آرسنالی ها ] بگویم که اگر سخت تلاش کنید و باور داشته باشید و قدم به قدم پیش بروید هر چیزی ممکن است."
 
"از روز اولی که به این باشگاه امدم خوشحال بودم. این یک باشگاه بزرگ است و من میخواهم اینجا باشم و درخشش این باشگاه را در داخل و بیرون زمین ببینم. این انگیزه‌ی هر روز من است."
 
💬 درمورد بازی برنلی :
 
"حقیقتا این [ پیروزی برابر برنلی ] یکی از روز های ویژه عمر من بود. من فکر میکنم که شروع در خانه با برد و این انگیزه در پایان بازی فراموش کردن این روز را سخت خواهد کرد."
 
💬 درمورد دنی سبایوس :
 
"سبايوس کسي است که عاشق فوتبال  بازي کردن و انجام وظيفه اش است. دقيقا نشان ميدهد که به عنوان بازيکن چه چيزي در چنته دارد. دوست دارد توپ را بگيرد و بازي اش را به حريف تحميل کند. خيلي خوشحالم چون بسيار عالي بازي کرد و اميدوارم که رشدش را ادامه دهد."
 
 
📝 مت لاو [ تلگراف ] :
 
''رائول سانلیهی درحال تنظیم قراردادی است که در صورت صعود تیم به فصل آینده لیگ قهرمانان، پیر امریک اوبامیانگ با پاداش هایی دستمزدی به اندازه مسوت اوزیل بگیرد. هر دو به رسیدن بر سر توافق خوشبین هستند.''
 
 
📝 به گزارش Football Insider :
 
''لیدز یونایتد برای انتقال قرضی ادی انکیتا از آرسنال حدود 4 میلیون پوند [ به آرسنال ] + مبلغ حقوق انکیتا را داده است و حالا منبعی اعلام کرده است که آن ها اگر انکیتا را به اندازه کافی بازی ندهند باید به آرسنال مبلغی را به صورت جریمه پرداخت کنند.''
 
📝 به گزارش Forzaroma :
 
''مدیر ورزشی رم برای پست دفاع وسط تیمش ، شکوردان موستفی را انتخاب کرده است. این‌ تیم میخواهد او را قرضی با بند خرید اختیاری 20-18 میلیون پوند به خدمت بگیرد.''
 
الکساندر لاکازت :
 
"لیگ برتر برخی لحظات بسیار خوب لاکازت را دیده است ، اما نه بهترین آن‌ها را می‌دانم که می‌توانم حتی بهتر هم باشم ، همیشه انتظار بیشتری از خودم دارم. "
 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۵/۲۸
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : مجله آرسنال
بازدید: ۱,۴۵۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰