loading
در حال بررسی درخواست شما
صف آرایی آرسنال در آنفیلد، انتقام یا عقب نشینی؟
صف آرایی آرسنال در آنفیلد، انتقام یا عقب نشینی؟

صف آرایی آرسنال در آنفیلد، انتقام یا عقب نشینی؟

اونای امری گفت: دوست ندارد تیمش با لیورپول روبرو شود. سرمربی آرسنال اونای امری تاکید کرد دوست ندارد تیمش در مقابل لیورپول بازی کند، اما این یک محک جدیست تا تیمش بتواند در مقابل قهرمان اروپا بازی را برنده شود.

توپچی ها در آخرین بازی خود مقابل لیورپول در آنفیلد با نتیجه ی ۵ بر ۱ شکست خوردند و از ۴ ام آوریل سال ۲۰۱۵ هنوز نتوانسته اند لیورپول را شکست دهند. هر دو تیم، دو بازی اول فصل خود را با برد آغاز کردند، اما بازی مقابل لیورپول محک جدی برای اونای امری خواهد بود تا نشان بدهد تیمش چقدر آماده ی رقابت برای جایگیری در بین ۴ تیم بالای جدول است.

 

امری گفت: ما دوست نداریم با لیورپول بازی کنیم(به شوخی).  آرزو داشتیم مقابل آنها قرار نمیگرفتیم. این یک رقابت واقعی و یک امتحان خوب برای آرسنال است. برای تمام حامیان و طرفداران ما رفتن به آنفیلد با ۶ امتیاز از ۲ بازی قبلی بسیار خوب است. هدف ما کاهش فاصله خودمان با چلسی، لیورپول، منچسترسیتی و تاتنهام است.   وقتی در مقابل آنها بازی میکنیم این یک آزمون بزرگ است تا نشان دهیم چقدر قوی هستیم. مطمئن هستم که هفته ی آینده بازی خیلی خوبی خواهیم داشت.

ما از ابتدا به زمین میرویم تا سوار بر بازی و به آنها مسلط شویم و متوجه نقشه های آنها در بازی بشویم و اهداف بازیکنان و ظرفیت های آنها را شناسایی کنیم. ما، هم برای دفاع کردن و هم برای حمله کردن به آنجا میرویم.

من فکر میکنم که اول باید مثبت باشیم و بعد سخت تلاش کنیم. من قبلا سخت کار کرده ام و حال و آینده من نیز اینگونه خواهد بود. بعد از آن میتوانیم برنده شویم یا بازی را واگذار کنیم. اما با هر اتفاقی که بیفتد باز هم مثبت فکر میکنیم و به جلو می رویم.

با اینکه آرسنال فصل گذشته بسیار تلاش کرد تا در ۴ تیم بالای جدول قرار گیرد، اما ناکام ماند و تیم های دیگری جایگاه سوم و چهارم را گرفتند و لیورپول با ۲۷ امتیاز فاصله از آرسنال در جایگاه دوم و منچسترسیتی با یک امتیاز بیشتر از لیورپول قهرمان شد. با اینکه آرسنال در فصل گذشته در مقابل تیم های تاپ جدول ضعیف عمل کرد، اما آنها سخت میکوشند تا در این فصل انتظارات امری را برآورده کنند. یکی از عملکردهای قابل قبول آنها نتیجه یک بر یک مساوی آنها در آنفیلد در مقابل لیورپول بود.

امری افزود: امسال سال متفاوتی است، ما میرویم تا هر بازی را ببریم و نقاط ضعف خود را بهبود ببخشیم و میخواهیم جاه طلب باشیم و فاصله ی خود را با بقیه تیم ها کم کنیم وقتی در مقابل تیم های عالی نظیر لیورپول، منچسترسیتی و چلسی بازی میکنیم، بهترین عملکرد خود را به نمایش میگذاریم. بازیکنانی که در اختیار داریم روحیه ی خوب و بالایی دارند و در تمرینات خوب میدرخشند. من خوشحال هستم و تیمم را در این رقابت بسیار آماده و جاه طلب میبینم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۵/۲۹
به قلم ارسلان آیرم پور
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : فوتبال لندن
بازدید: ۱,۶۷۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰